Cannot Display This Video Mode foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michael4446

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2006
Hallo,
Als ik het spel Alexander the game probeer te starten dan krijg ik een zwart scherm met de foutmelding: Cannot Display This Video Mode.
Ik heb al op google gezocht maar niks goeds gevonden en als ik de resolutie hoger of lager zet dan helpt het ook niet.
Wat moet ik doen?

Probeer dit eens. Ga eens kijken in de installatiemap of je geen config bestand vind of autoconfig. Maak er eerst een kopie van en verwijder het dan. Meestal wordt bij de volgende start de resolutie wel goed gezet. Kan je mij even zeggen welke 3d-kaart je hebt? Dit kan je zo te weten komen (tenminste als je ooit drivers hebt geïnstalleerd) typ bij uitvoeren dxdiag druk op enter ga naar het tabblad beelscherm en vertel mij wat er onder naam bij apparaat staat net als wat er onder datum bij stuurprogramma's staat.

Bedankt voor de reactie.
Ik zal zo even kijken voor dat config bestand.
Mijn videokaart is nVidia Geforce FX 5200 en de datum is 28-7-2003 en ik heb gekeken op nvidia.com maar vind niet updates voor drivers.
Michael

Oke,
Ik kan het config of autoconfig bestand nergens vinden maar wel het bestand: _settings.cfg
Moet ik die even kopieren en deleten? Of niet?

Dat zou het normaal moeten zijn hoor. Ik gaf maar een voorbeeld. Maar maak er eerst een kopie van door het te selecteren en dan control+c in te drukken en ergens te plakken in map door control+v in te drukken. Dit voor de zekerheid. Je drivers zijn heel oud dateren nog van 2003. Ga naar deze site : http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Kies eerst voor graphics driver,geforce and tnt2,dan je windows versie druk dan op de go toets kies dan voor de international driver. Download de drivers ga dan naar configuratiescherm,software en verwijder daar de nvidia drivers. Herstart je pc en installeer dan de drivers die je juist gedownload hebt.

Oke,
ik zal de driver downloaden en dan na het bestand knippen en plakken het weer proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan