Cannot Display This video

• Onderwerp starter Onderwerp starter bor1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bor1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2010
Hallo iedereen.

Ik heb deze zin op Googel gezet,maar het heb mij niet echt geholpen.(of begrepen)

Heb win7, als ik hem heb opgestart,dan loopt hij door tot windows starten, dan wordt het beeld zwart.
En zegt, Cannot Display this video mode.

Ik kan wel in de bios.
En verder niet. (ook niet in veilige modes)

:o:o Gr bor1

Klinkt alsof de settings van de videokaart te hoog staan. Maar die kan je alleen maar aanpassen als windows gestart is. Ook veilige modus werkt niet zie ik. De enige hoop is dan een andere videokaart gebruiken. Zit er niet een ingebouwd in het moederbord? Leen anders een videokaart van iemand. Waar het om gaat is dat de settings van de videokaart terug gezet worden naar een lagere resolutie. Als ie met een ander videokaart ook niet werkt, is er iets heel anders aan de hand.

Laatst bewerkt:
Ik ga het proberen,wat je zegt.:thumb:

Dank je wel

Ik heb van alles geprobeerd maar kreeg hem niet aan de praat. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het geprobeerd heb met twee computers met windows 7 en die gaven dezelfde error. Ik heb het nog op een andere computer geprobeerd met xp en die ging wel goed.:shocked:
Waar kan dat nou aan liggen? ( heb het met een instelling te maken?)

Groetjes Bor1

Dat lijkt wel of het de driver is.
heeft u onder Windows 7 soms de driver automatisch door Microsoft laten bepalen? Dat zou wel eens de veroorzaker kunnen zijn. Het is onder Windows 7 aan te raden om de drivers te gebruiken van de leverancier van de hardware en niet die van Microsoft.
De huidige driver zal dan eerst uninstalled moeten worden, maar dat kan alleen als de PC opstart en er een beeld is, bijv met een andere videokaart.

Hallo srpchulp.

Bedank voor deze oplossing.
Dit bericht sla ik op in een map.:cool:

Dank je wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan