Cannot find wanadoo cable server

• Onderwerp starter Onderwerp starter JJack
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JJack

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2002
Buurman heeft Wanadoo Cable, maar kan sinds een week of vier kan de PC de server niet meer vinden. Connectie mislukt. Heb de boel al een keer geherinstalleerd. exacte melding is 'Timeout while trying to connect to server'. Bij aanvang van de connectiepogin wordt geklaagd over cannot find Gatewat.

Wie weet de ip, dns etc instelling voor wanadoo cable, zwarte modem. Alle lampjes branden overigens goed.

kijk eens op de wanadoo site of daar iets te vinden is over de instellingen van je internet verbinding....het kan best wezen dat je DNS en Gateway niet goed staan. en of je een dynamisch of statisch IP hebt.

greetz,

Goeie suggestie, kan alleen niets vinden. Heb toch echt goed gezocht.

je hebt ook zeker geen installatie boekje meer van de instellingen voor Wanadoo?? je kunt natuurlijk ook gewoon ff de helpdesk van wanadoo bellen en met hun de instellingen doornemen:D

greetz,

Wil de Buurman graag weer een internetverbinding zou ik toch overleggen, om dat te doen wat Justmehaxe voorstelde. One call can ficks your problem. Succes.

Je weet zeker dat de IP adressen goed zijn ingesteld?

Is er misschien ook een proxy server aangeduid (instellingen van internet explorer). Of juist niet !

Geplaatst door l.slaats.
. One call can ficks your problem
dat zou k niet met zoveel zekerheid zeggen, want bij mij heeft het ook 3maanden geduurd voordat ze een wijkstoring hadden opgelost. toen de tel rekening kwam schrok k me de ...... 60euro!!!!!!

In die regel staat dan ook ......."can ficks".......
Lijkt mij ook wat gemakkelijker door te bellen, dan hier zelf mee aan de slag te gaan. Als er een . ontbreekt tussen de letters bij het confugureren kan dit lang gaan duren!

justmehaxe heeft gelijk. Buurman gaat vanaf morgenochtend vroeg met z'n hoorn in zijn nek aan de telefoon zitten. Als ik 's avonds terug kom, met tijgerbalsem, heeft ie wellicht contact.

Bedankt alle voor de reactie.

Klantvriendelijke Wanadoo?

Buurman heeft vanmorgen gebeld. Na 30 minuten eindelijk contact. En wat was de reactie, je gelooft het niet: bel nog maar een keer!!! Hij zou de verkeerde keuzes gemaakt hebben tijdens het bellen. Fantastisch wat een service.

Gisteravond ook nog via de wanadoo website een storingsmelding gedaan. Uiteraard, nog niets van gehoord. Gaat niet gebeuren ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan