Cann't replace Item(s)?!?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

samuele

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
Beste forumgenoten,

Sinds een paar maanden kan ik geen e-mailberich (gelezen of ongelezen!) in mijn archiefmappen (laten we zeggen de mappen die ik heb gemaakt in de Inbox-map). Elke keer als ik een mailtje sleep naar een van de mappen (maakt niet uit welke!) dan krijg ik de volgende foutmelding:

"Kan item(s) niet verplaatsen. Kan het idem niet verplaatsen. Het item is verplaatst of verwijderd of de toegang tot het item is geweigerd."

Ik gebruik Outlook 2000, werk in een netwerk omgeving van een bedrijf. Ik heb XP prof. als het besturingssysteem.

iemand enig idee?

thanks for ur time
Sam

##########################################################################

Dear Forum-mates,
Since a couple of months i cannt put any email (read or unread!) in my archive folders (let say the folders which ive created under the inbox folder). Everytime I drag a mail to one of the folders (doesnt matter which one!)I get the next error message:

"Cann't replace Item(s). Cannot replace the Item. The item is removed or deleted or the access to the item is denied."

I'm using outlook 2000, working in network environment of a company. I've xp prof. as the operating system.

anybody any idea???

tnx
Sam

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan