Canon 350d 400d of 30d

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapsac

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2006
Beste helper,
Ik kom er niet meer uit. Momenteel heb ik een canon eos 350d. ik wil graag mooie foto's maken van bv mijn kinderen maar ook van producten voor mijn bedrijf.

Is het aan te raden en de investering waard om een eos 30d aan te schaffen ??

Graag uw hulp

en veel dank

CE

Hoi,

Wat is er mis met de 350D ?

Slechte investering dus, als je niet weer óf het voor jou doel meerwaarde oplevert. Wat mis je op dit moment ........

Kwaliteit

Ik ben niet altijd tevreden over de kwaliteit met name de scherpte van de foto's. ik heb vaak veel korrel

Wanneer heb je veel ruis? Ook bij een ISO waarde van rond de 200?
Zelfs bij ISO 1600 heb ik erg weinig last van ruis met mijn 300D. De Canon gaat hier bijzonder goed mee om moet ik zeggen.

Dus ..

Eigenlijk zegt u ;:thumb:blijf bij hetgeen ik nu heb ?

Ik zou het bij het bij de 350D houden ja.
Ik kan alleen voor mezelf spreken uiteraard. :)

Bedankt

Zeer vriendelijk, daarvoor dank. Ik ga eens nadenken
:thumb:

Hoi,

Helemaal eens met jullie, ik heb ook een 300D en ben daar (behalve het 'gewicht' en de omvang en het feit dat je alleen via het oculair kan zoeken) heel tevreden mee. Maar bij de 350D kan je wél via het display 'zoeken' geloof ik en hij is weer wat compacter .... houen dus!

de stap van 350D naar 30D zal met dezelfde lenzen geen beter resultaat leveren dus die stap moet je niet zetten...

investeer dan liever in betere (duurdere) lenzen. Die gaan je wel betere resultaten geven.

het ontbreken van scherpte in je foto's kan aan veel zaken liggen : instellingen, omgeving of de persoon die op het knopje drukt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan