Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat wil er maximaal aan uitgeven ??? Telezoom lenzen vanaf 300mm zijn voor zoogdieren te doen, vogels nogal nipt. Boven 300mm gaan de prijzen wel hoog voor lenzen met beperkte lichtsterkte.
Sigma 120-400mm DG OS HSM F:4.5-5.6 Canon AF (700€)
Sigma 150-500mm DG OS HSM F:5.0-6.3 Canon AF (800€)
Sigma 50-500mm EX DG HSM F: 4.0-6.3 Canon AF (1000€)
Canon EF 100-400mm F:4.5-5.6 L IS USM (1400€)
Sigma 200-500mm EX DG F: 2.8 Canon AF (...)
Je kan een x-300mm zoom kiezen en er een teleconvertor tussen zetten (x2 bvb) wat weerom ten koste is van de lichtsterkte...
Indien je een lens hebt, ga ze dan gewoon proberen en zie hoe ver je ermee geraakt, de EF 75-300 4.0-5.6 is prijs kwaliteit een prima lens, alleen vrees ik voor volgels net iets te klein. Je kan er natuurlijk een teleconvertor tussen zetten wat van je 75 - 300 een 150 - 600 maakt welke wel goed is voor kleinere dieren het nadeel is dat je twee diafragma stops verliest wat het gebruik bij donker weer moeilijk maakt zonder naar 1600ASA te moeten grijpen (ruis) of risico op bewegings artifacten.
Je kan natuurlijk van je 12MegaPixels gebruik maken om met behoud van betrekkelijk goede resolutie je opnamen te trimmen zodat je een "vergroting" maakt op je computer. (m.a.w. je maakt van je 12MP opnamen bvb een 6 MP opname door er stukken af te knippen)
eigelijk ken ik er niks van hoor het is allemaal chinees wat je me allemaal verteld haha
heb je mss msn kan ik je toevoege want heb nog meerdere vrage of een mail adres ofzo dank je wel alvast![]()
Er is ook een Boek die speciaal alleen over de Canon 450D gaat.
http://www.helpmij.nl/forum/showpost.php?p=2712992&postcount=9
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.