Ik krijg de galbulten van dat ding

Heb vandaag een 2.0 kaart gekocht en geinstalleerd...die werkt...
De printer doet het echter nog steeds niet. Als ik wil printen zegt hij dat de printer niet reageert en dat ik moet kijken of hij wel aan staat en de kabeltjes er wel goed inzitten. Ja dus. Als je bij Config. onder "System" kijkt, staat er wel een rare melding bij Canon 360:
Due to Hub transfer request failure, a hub has been disabled. Check your computers cabling and devices, then restart your computer.
Nu ben ik niet zo thuis in de Hub's en aanverwante artikelen, maar alle stekkertjes zitten er ECHT goed in!! Waarom blijft dat ding dan zeggen dat hij niet reageert??? Ik ben de draad ff kwijt... maar alle hulp is welkom..'k heb er onderhand al veel meer geld ingestoken dan de bedoeling was
Enne Joram... We hadden hem eerst zien staan bij de Mediamarkt, meneer Mediamarkt was eeeerg lovend over deze printer (hing een verhaal van een half uur op) en toen wij hem dus maar wilden kopen zei hij: "Ehhh, ja...da's jammer....hij is op" :8-0:
Afijn, we hebben hem dus uiteindelijk bij een andere winkel gekocht, na alle tips en verhalen van meneer Mediamarkt... Dus ik kan niet teruggaan en zeggen dat ik mijn geld terug wil