Canon all in one doet vreemd....

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertjeren

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Ik heb gister een Canon SmartBase MP360 gekocht. Ik heb hem geinstalleerd, hij scant, hij kopieert, alleen...het printen wil niet zo lukken. De ene keer doet hij er een uur (letterlijk) over om een document te laden, dan zegt hij weer dat er een schrijffout is opgetreden, dan zegt hij weer dat de printer niet reageert en als je denkt dat je alles hebt gehad, print hij ineens... Waar kan dit aan liggen? Aan de USB-kabel? Aan mijn computer? Ik heb het gevoel alsof de verbinding tussen PC en printer niet goed werkt, maar wat kan ik daar aan doen?

Tracht de printer te testen op een andere pc, als het daar hetzelfde probleem is heb je zekerheid en moet je teruggaan voor garantie :thumb:

Wat voor USB zit er op je PC? De printer werkt nl met USB 2.0 Hi-Speed .

Laatst bewerkt:
Kijk! Dat dacht ik dus al.... Ik zag dat over die USB 2.0 op de doos staan en vroeg aan de meneer die ons hielp of dat wel zou gaan (omdat ik al het flauwe vermoeden had dat wij geen 2.0 poort hadden). Hij zei dat het desnoods ook prima zou gaan in een normale USB poort...
Niet dus. :mad: Kan ik hier nog iets aan doen??

Geen probleem, als je een vrij slot hebt in de pc gewoon een USB 2.0 kaart steken. Prijs ± € 35,- Iets om te reclameren bij de printerboer

Laatst bewerkt:
Als je die bij een pcwinkel gekocht hebt zou ik zeggen: 'mijn geld terug' (je hebt toch het recht af te zien van de aankoop binnen de week ofzo) Want bij zulke oplichters zou ik nix kopen :mad:

Als je die bij een pcwinkel gekocht hebt zou ik zeggen: 'mijn geld terug' (je hebt toch het recht af te zien van de aankoop binnen de week ofzo) Want bij zulke oplichters zou ik nix kopen

Dit snap ik even niet, er is toch niets loos met die printer. Een perfect apparaat volgens de huidige stand der techniek. Met een losse PCI USB 2.0 kaart is het probleem toch opgelost?
Zoals ik al zei, er is met de leverancier misschien wel een deal te maken over die kaart.

Ik krijg de galbulten van dat ding :mad: Heb vandaag een 2.0 kaart gekocht en geinstalleerd...die werkt...
De printer doet het echter nog steeds niet. Als ik wil printen zegt hij dat de printer niet reageert en dat ik moet kijken of hij wel aan staat en de kabeltjes er wel goed inzitten. Ja dus. Als je bij Config. onder "System" kijkt, staat er wel een rare melding bij Canon 360:

Due to Hub transfer request failure, a hub has been disabled. Check your computers cabling and devices, then restart your computer.

Nu ben ik niet zo thuis in de Hub's en aanverwante artikelen, maar alle stekkertjes zitten er ECHT goed in!! Waarom blijft dat ding dan zeggen dat hij niet reageert??? Ik ben de draad ff kwijt... maar alle hulp is welkom..'k heb er onderhand al veel meer geld ingestoken dan de bedoeling was

:rolleyes:

Enne Joram... We hadden hem eerst zien staan bij de Mediamarkt, meneer Mediamarkt was eeeerg lovend over deze printer (hing een verhaal van een half uur op) en toen wij hem dus maar wilden kopen zei hij: "Ehhh, ja...da's jammer....hij is op" :8-0:

Afijn, we hebben hem dus uiteindelijk bij een andere winkel gekocht, na alle tips en verhalen van meneer Mediamarkt... Dus ik kan niet teruggaan en zeggen dat ik mijn geld terug wil :confused:

Ja dat is inderdaad :( vervelend.

Deinstalleer de printer eens. PC aanzetten en dan printer inpluggen. Het is plug & pray :D dus dan wordt de printer opnieuw geïnstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan