Canon All in One printer Pixma MG2150 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric1

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2001
Berichten
342
Goedenavond,

Ik heb een naar mijn mening vreemd probleem n.l. ik heb net een Canon all in one Pixma MG2150 printer gekocht, ik probeer deze te installeren op mijn Windows 7 64 bit pc maar dat lukt niet, bij de setup moet ik gegeven moment de printer aan zetten en aansluiten op de computer, ik hoor het geluidje dat er iets via USB word aangesloten maar volgens de setup software niet, er is dus niet(volgens de software) de printer niet aangesloten.

Nu het vreemde, als ik de printer op een andere Windos 7 maar 32 bit installeer is er niets aan de hand en de printer wordt gewoon gezien en geinstalleerd.

Nu is het de bedoeling dat de printer draaid op Windos 7 64 bit en niet op die andere pc met Windows 7 32 bit.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen.

Mvg,
Eric
 
Goedenavond Crash, ik hierbij geen drivers staan voor windows maar alleen voor programma's
 
Wat vreemd ik las dat windows 7, 64 bits deze gewoon ondersteund. Probeer eerst een je computer te bekijken en zoek naar updates. Dat zou die dan toch automatisch moeten doen. Nog niet goed zet je computer uit. Zet je printer uit. Start alles weer opnieuw, ook je rpiter. En weer eens kijken in je updates. Lukt het niet dan even op de link kijken. Laat je USB erin zitten, later kun je wellicht via je router printen, maar dan moet de USB eruit zijn zodat hij rechtstreeks contact maakt met je router, als je een router hebt. Maar dat weet ik niet zeker.

http://www.canon.nl/Support/Consume...series/PIXMA_MG2150.aspx?type=download&page=1
 
Hmm, vreemd kennelijk is er bij Canon zelf totaal geen driver voor deze printer te vinden. Ik had even bij mijn Canon type gekeken, daar staat apart nog een driver voor op de site.:confused:
 
Ik heb de update gedaan van Windows, bij apparaten printers, wordt wel staat wel een soort blok met de printer naam er onder maar het icoontje ziet er niet uit als een printer
 
Ga daar naar toe klik met je rechtermuisknop op dat ding dan komt er een vakje met bijvoorbeeld het probleem oplossen. Klik daar eens op dan gaat je computer aan het werk, althans dat zou het moeten zijn.
 
Goedemorgen manamana,

lastige site, zou het een hardware probleem kunnen zijn? ik snap er helemaal niets van, ik laat het wel even rusten, bedankt voor je reactie

Mvg,
Eric
 
Ja lastige site dat dacht ik al ze bieden van alles aan en geven vaak niet thuis. Sorry dat ik geen andere vond. By the way. Heb je nog garantie. Dan kun terug gaan naar de winkel met je printer. Eigenlijk moet dat ding gewoon werken. Maar kijk een even verder Gooi alle printers er eens af via het configuratie scherm, apparaten en printers staan er daar meerdere wellicht lukt dit dan. Het is maar een idee.
 
Goedemiddag Manamana,

bedankt voor je reactie, de printer werkt wel alleen niet op de pc die ik wil, ik zet de printer wel in op een andere pc en die verbinden met mijn netwerk zodat ik toch kan printen alleen moet die ander pc dan aangezet worden (that's life :)

Mvg,
Eric
 
Printers delen lukt wel moet alleen de pc waar ik hem wel kon installeren even aanzetten.

Dit was het, bedankt voor het meedenken
 
Graag gedaan. :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan