Canon Camera Window

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdelaarEye

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Hallo:)

Ik gebruik camerawindow om mijn foto's te laden uit mijn camera, nu is het probleem dat deze software niet meer opstart wanneer ik mn camera aansluit.
Ik vermoed dat dat komt omdat ik in de startup de vermelding voor canon heb verwijderd.
Ik heb echter geen idee hoe ik die weer terug kan zetten, via het verkennen van de cd kom ik er via de readme ea files niet uit.
Ik heb enkele malen geprobeerd de software zo goed mogelijk van de pc te verwijderen, via progfiles ed lukt me dat wel, in het register wordt t lastigfer en ergens moet een map staan die mijn instellingen onthoud want hij weigert na opnieuw installeren dat startupbestandje weer terug te zetten en herkent mijn eerdere settings zo goed als helemaal, waar staan die gegevens?!
Overigens heb ik ook mijn xp gerepareerd en zoals ik al verwachtte, maakt dat verder gen verschil.
De enige optie die ik nog zie en t liefst niet uitvoer nu, is een format.

Ik hoop dat iemand bekend is met dit probleem en de oplossing....

Groetjes,
AdelaarEye

Er zijn diverse programma's die het register kunnen opschonen waardoor je programma's wel opnieuw schoon kunt installeren. Ik ben tevreden over Registry Mechanic maar die is niet gratis. Ik zeg dat omdat ze niet allemaal even goed zijn. Maak in ieder geval een backup van het register. Heb je van dat programma de nieuwste versie? Ik heb al vaker meegemaakt dat een dergelijk programmaatje het niet meer deed, waarom gebruik je niet gewoon iets anders? Picasa2 van Google kan het ook en dat is een fantastisch programma dat ook nog foto's op je schijf zoekt en foto's (automatisch) bewerken kan. Probeer het eens AdelaarEye.

Ik had hetzelfde probleem. Eerst geprobeerd met teruggaan naar een eerder herstelpunt maar dat leverde bij mij niet het juiste resultaat. Daarna via de site van canon de nieuwste versie van Zoombrowser gedownload (http://software.canon-europe.com/software/0031895.asp?model=) en bij mij werkt het nu weer.

Waarschijnlijk heb jij deze reactie niet meer nodig maar wellicht zijn er anderen die bij het zoeken naar een oplossing voor dit probleem ook op deze site terecht komen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan