Canon ip2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Two faces

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2008
Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn probleem.
De printer geeft de foutmelding: communicatie met printer niet mogelijk.
Ik heb de software opnieuw geinstalleerd.
Kabels verwijderd, en zelfs een andere kabel geprobeerd.
Nieuwe driver van de Canon site geinstalleerd.
Hij geeft nog steeds de zelfde foutmelding, en hij heeft het altijd gedaan op de zelfde pc.
Wie kan me helpen want ik kom er niet uit.
Met vriendelijke groet Two faces B.V.D
Canon ip2000 (staat verkeerd in titel)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Al eens een andere usb-poort geprobeerd?
Ga terug naar een herstelpunt waarvan je zeker weet dat je het probleem toen nog niet had.

Ik heb het net geprobeerd maar werkt niet.
Bedankt voor je reactie.

Om te controleren of het aan je printer ligt: sluit hem eens aan op een andere computer of laptop (evt. met een andere usb-kabel). Wanneer je daar hetzelfde probleem hebt, weet je in elk geval dat het aan je printer ligt en niet aan de kabel of 'iets' in je pc ........

Om te controleren of het aan je printer ligt: sluit hem eens aan op een andere computer of laptop (evt. met een andere usb-kabel). Wanneer je daar hetzelfde probleem hebt, weet je in elk geval dat het aan je printer ligt en niet aan de kabel of 'iets' in je pc ........

Hij deed het wel op me andere pc, ik vraag me alleen af wat er dan mis is met de pc.

Hoi,

Duidelijk dat het - gelukkig - inderdaad niet aan de printer ligt, maar aan instellingen; driver of overige software op de betreffende pc ......

Om nog wat gedetaileerder de oorzaak te weten:
Log eens in onder een andere gebruikersnaam in Windows en kijk of je het probleem dan nog hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan