Canon iP4000 Inktcartridge probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

phrenetic

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2005
hallo,
ik heb van iemand een Canon iP4000 gekregen die hij toch niet meer gebruikte.
2 van de 5 cartridges waren leeg dus heb ik er nieuwe in gedaan (had ik er ook bij gekregen).
maar zo simpel blijkt het niet te zijn want het doet het niet.
nou heb ik even op de handleiding gekeken van de cartridges en daar word ik niet echt wijzer van.
er staan namelijk op dat ik, 2 kleine puntjes moet wegsnijden met een mes, en daarna heel voorzichtig de OEM chip moet verwijderen.
maar wat de fok is een OEM chip, de plaatjes die op de handleiding staan zijn ook zo onduidelijk als wat dus ja, daar heb ik ook niets aan.
ik snap echt niet hoe ik nou die cartridges werkent krijg, iemand ervaring mee misschien?
alvast bedankt...

hallo,
ik heb van iemand een Canon iP4000 gekregen die hij toch niet meer gebruikte.
2 van de 5 cartridges waren leeg dus heb ik er nieuwe in gedaan (had ik er ook bij gekregen).
maar zo simpel blijkt het niet te zijn want het doet het niet.
nou heb ik even op de handleiding gekeken van de cartridges en daar word ik niet echt wijzer van.
er staan namelijk op dat ik, 2 kleine puntjes moet wegsnijden met een mes, en daarna heel voorzichtig de OEM chip moet verwijderen.
maar wat de fok is een OEM chip, de plaatjes die op de handleiding staan zijn ook zo onduidelijk als wat dus ja, daar heb ik ook niets aan.
ik snap echt niet hoe ik nou die cartridges werkent krijg, iemand ervaring mee misschien?
alvast bedankt...

En dit is voor het plaatsen van de patronen, wtf :confused:

bedankt voor je hulp scara, het is me nu helemaal duidelijk :thumb::confused: (zie je het sarcasme ervan af stralen?)

ja dat is voor het plaatsten van de inktpatronen.
ik weet zelf wel hoe ik ze moet plaatsen, maar volgens de beschrijving van de cartridge moet ik twee puntjes wegsnijden en de OEM chip weghalen.
zoals ik hierboven ook al zei!
en dat is dus hetgene wat ik ook niet snap.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat dit de oplossing is

Phrenetic,

Waarschijnlijk zijn de nieuwe cartridges zonder chip die inktnivo bewaakt.
Je moet heel voorzichtig de chip van de originele (die heb je nog hoop ik:rolleyes:) verwijderen en (liefst zonder aanraken contacten) deze op nieuwe cartridges plaatsen.
Let op juiste kleur bij kleur anders werkt het nog niet.

Hierna alle vragen die de printer jouw stelt met ok beantwoorden.

Is mijn beschrijving wat kort moet je eens bij 123inkt kijken.
Deze hebben de handleiding in pdf formaat staan.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan