Beukenootje
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 feb 2007
Hallo,
Ik heb me een Canon Pixma IP4200 aangeschaft, papier printen probleemloos
Nu wou ik een CDR labelen/printen met het programma wat bij de printer geleverd word
CD-Labelprint
Dit wil niet omdat ik steeds de melding krijg dat de Binnenklep gesloten is, terwijl deze open is en de CD lade er tot de pijltjes ingeschoven is.
Ik volg de procedure die het scherm aangeeft, dus eerst het programma de opdracht geven om te printen dan op het scherm wachten welke zegt de binnenklep te openen en de cdlade in te voeren, dan op OK
Dan gaat het middelste lampje op de printer in blokjes van 6x knipperen en het programma zegt dat de binnenklep dicht zit.
Iemand dit meegemaakt? en opgelost?.
Please help
Ik kon de printer terugsturen maar dan ben ik hem weken kwijt
Dus als er een simpele oplossing is graag.
Besturingsysteem is Microsoft Vista Ultima.
Alvast dank.
Ik heb me een Canon Pixma IP4200 aangeschaft, papier printen probleemloos
Nu wou ik een CDR labelen/printen met het programma wat bij de printer geleverd word
CD-Labelprint
Dit wil niet omdat ik steeds de melding krijg dat de Binnenklep gesloten is, terwijl deze open is en de CD lade er tot de pijltjes ingeschoven is.
Ik volg de procedure die het scherm aangeeft, dus eerst het programma de opdracht geven om te printen dan op het scherm wachten welke zegt de binnenklep te openen en de cdlade in te voeren, dan op OK
Dan gaat het middelste lampje op de printer in blokjes van 6x knipperen en het programma zegt dat de binnenklep dicht zit.
Iemand dit meegemaakt? en opgelost?.
Please help
Ik kon de printer terugsturen maar dan ben ik hem weken kwijt
Dus als er een simpele oplossing is graag.
Besturingsysteem is Microsoft Vista Ultima.
Alvast dank.