Canon iP4500 foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricardo89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
Canon IP4500 Series - USB 001
An error has occured when printing the following print job. Click
Cancel to stop printing.

Job: Naamloos

Cancel

Dit is de foutmelding die ik krijg als ik wat wil printen. De driver is goed geinstalleerd en toch geeft ie dit alleen bij mijn laptop aan. Ik vermoed dat er iets in de print instellingen niet goed zit ofzo, maar ik heb geen idee wat. Ik heb wat met de 'Print Spool' ofzoiets geknutseld maar ik heb er geen verstand van. Het is een Canon IP4500 en heb 'm geinstalleerd op mijn Packard Bell Easynote ML61 met windows vista. Ja, de printer is uiteraard vista compatible. Op mijn oude desktop xp computer werkte ie wel gewoon. En op de laptop van mijn vader doet ie het ook gewoon met vista.

Enige suggesties? Als iemand me kan helpen ben ik diegene zeer dankbaar. Moet regelmatig facturen printen en de printer heb ik nieuw gekocht om te gebruiken en niet als decoratie. Ik snap er helemaal niks meer van.

heb je de chipset van je pc al eens geupdate. Kijk eens bij de fabrikant van je moederbord voor de juiste usb chipset drivers voor vista

ik ben naar de packard bell support site gegaan en daar op de forums gekeken en er waren meer mensen met hetzelfde probleem met dezelfde laptop

op de hewlett packard site heb ik een USB filter printer ofzoiets gedownload, et voila..
een jaar geleden kocht ik mn printer en nu pas kan ik m gaan gebruiken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan