Canon ip4800 Printerkop gereinigt, maar word niet meer herkend!

Status
Niet open voor verdere reacties.

channekke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2012
Hallo Allemaal,

Ik heb een canon ip4800, die ik gebruik voor afdrukken op fondant en rijstpapier voor op taart. Nu was de blauwe kleurstof ingedroogd, en heb ik de printkop gereinigd.

Deze dat inderdaad verstopt, goed geschoongemaakt, goed laten drogen, en toen terug geplaats. Nu blijft het oranje lampje 5 keer knipperen, en geeft de pc aan, dat de printerkop niet is geinstalleerd.

Hoe kan ik deze weer installeren? Wie kan mij helpen :(

een wanhopige taartbakster, die nu iemand teleur moet stellen!

Herhaal de proceduur nog een keer. Dus kop verwijderen, en weer terug plaatsen. Heb je intussen ook de inktanks opnieuw gevuld cq vervangen?

hallo,

Ik heb de tanks van te voren gevuld, 2 afdrukken gemaakt, en toen bleek de kleur heel geel te zijn. 2 keer de koppen laten reinigen, en toen diep reiniging gedaan. Bij de spuitkanalen controlen, geen een stukje blauw.

Dus hem eruit gehaald, zoals ik al zei. Ik heb het nog een keer geprobeerd. Printer opengemaakt, printkop eruit, alles weer erin, maar ik blijf de printer 5 keer oranje branden:(

Geen garanties, want jouw type werd er niet bij genoemd, maar probeer het volgende:canon_ip_reset.jpg

helaas geprobeerd, maar nog niks:( ben bang dat ik een nieuwe moet kopen:(

Je kunt ook nog deze instructie proberen.
Lees ook wat "David says" op 26 juli 2010, mocht het niet duidelijk zijn.
Ik kan niet beoordelen of jouw printer er intern (ong.) gelijk uitziet als in die instructie. Hopelijk helpt het toch wat.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan