canon ir1024i factory reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

hodefa96

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2012
Beste Mede ICT-ers,

Voor mij stage moet ik de canon ir1024i een factory reset geven. Alleen lukt dat niet. Ik heb me dood gegoogeld ik ben ten ten einde raad. :mad: Zouden jullie mij hierbij willen helpen.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Houdaifa

Handleiding: hier
Open van de handleidingen het bestand ir1024_BOG_NLD_R.PDF
Zie op pagina 14-9 dat er iets bestaat als 14.INIT.COMMON SET.
Zie op pagina 14-11 dat er iets bestaat al 06. INIT. COPY SET.

Dat zijn de enige instellingen die ik zo snel zie die naar fabrieksinstellingen teruggezet kunnen worden. Of je daarmee ALLES gedekt hebt (incl. netwerkinstellingen) betwijfel ik, maar kan ik hier niet naspelen.

Verder zou je kunnen proberen (zou je in het servicemenu moeten brengen):
Klik op de * knop aan de rechterkant van het bedienpaneel
Type in: 28
Klik weer op de * knop aan de rechterkant van het bedienpaneel.

Mogelijk werkt anders:
Klik op de * knop aan de rechterkant van het bedienpaneel
Type in: 28*

Nog een optie die ik vond:
press Menu and #, select Clear and all and OK.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor u snelle reactie.
Ik ben er helaas nog niet uitgekomen.

Ok, ik ben eruit (hier zelf getest) hoe je in het service menu kunt komen (geen beheerderspasje nodig):
In snelle volgorde:
* met mannetje-knop
2
8
* met mannetje-knop

Kijk wat je in het service menu allemaal kunt doen. Hopelijk ook resetten naar fabriekswaarden.

Tijs.

Beste mensen ik ben er nog niet uitgekomen :mad: zouden jullie mij naar een filmpke of dergelijke kunnen verwijzen afvast bedankt!

Je meldt te weinig terug, dus wij weten (bijv.) niet of je in het service menu bent uitgekomen of niet en of je daar (onder 1 van de menukeuzes) fabrieksinstellingen kon kiezen etc.

Ik heb in ieder geval geen andere tips voor je. Anders Canon bellen en kijken of zij nog wat voor je hebben, want ik schat in dat je van andere helpers geen (andere) tips zult krijgen dan ik al gegeven heb.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan