Canon LBP5000 Laser doet alsof hij gaat printen maar er komt niets uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

japiepatat

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2007
Ik probeerde een vrij groot bestand te printen (pdf van een paar MB, maar in het taakvenster zag ik dat hij uiteindelijk ruim 20MB naar de printer stuurt)
De printer begon te ratelen, waardoor deze de indruk gaf te gaan printen. Echter er kwam niks uit!
Daarna heb ik de PC en de printer verschillende malen opnieuw opgestart, testpagina's geprobeerd af te drukken. Een opdracht als 'kalibreren' komt wel bij de printer aan want deze opdracht wordt uitgevoerd.

Iemand enig idee? Ik inmiddels niet meer vandaar mijn verzoek om hulp.
Alvast bedankt voor je moeite!

Johan

Eerst maar eens een 'klein' bestand proberen te printen vanuit hetzelfde programma als waar nu die 'grote' printopdracht vandaan kwam. Werkt dat wel, dan zou je kunnen gaan spelen met de wachtrij-instellingen van de printer: Start het taakvenster van de printer, kies Printer -> Eigenschappen, en zet in het tabblad Geavanceerd eens de zaak op: Afdrukdocumenten in wachtrij plaatsen gecombineerd met de suboptie "Afdrukken zodra de laatste pagina in de wachtrij is geplaatst"

Succes,

Tijs.

Dat heb ik geprobeerd. Vanuit kladblok "hallo" afgedrukt en dat werkt ook niet.
Nog andere ideeën?

Misschien eens een andere/nieuwere driver proberen? Dat is het enige dat ik als oplossing nog zie zo snel.

Tijs.

Ga eens naar services van Windows en herstart de "Print spooler" eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan