Canon MG 7751 error

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Hallo , ineens geeft mijn printer "Ondersteuningscode 1403 ". Type printkop onjuist installeer de juiste printkop.
Ik gebruik alleen de dure originele cartridges van Canon, en deze error is ook niet na vervanging van een cartridge gekomen.
afgelopen keer gewoon gebruikt geweest en dan ineens dit.
Wat is oorzaak en hoe kan ik dit herstellen??
hoop op oplossing!!

Bedankt Kees

Lange pier, ik had één voor één cartridges verwijderd zonder resultaat, nu op uw verzoek alle cartridges in één keer eruit gehaald, printer opnieuw aangezet en printer meldde dat er geen cartridges gevonden zijn, toen één voor één terug gezet en na iedere terug plaatsing printer opgestart en gaf steeds aan welke cartridges ontbraken. Na de laatste terug geplaatst te hebben printer weer aangezet en error bleef weg, de 5 pagina’s afgedrukt. Morgen weer even opstarten, maar voorals nog werkt hij weer. OORZAAK ??? en hopen dat hij goed blijft.
Heel hartelijk dank voor de hulp en met resultaat👍👍👍 . Nu met gerust hart naar bed.

Goede morgen, vanochtend weer 1 a4 geprint, ging perfect ….na enkele minuten moest ik weer printen, helaas kwam nu zelfde error 1403 weer. Alle cartridges eruit en printer gaf dit weer aan, alle cartridges er weer in gedaan…..error blijft.
Resumé Canon 7751 doet het weer niet.🥲🥲. En ik was zoblij gister.

Jammer, vaak is het een sensor die bevuild is maar welke en waar zit die...

Heb de beste ervaringen met Canon printers, laatste was 12 jaar oud en die ik nu heb 2 jaar, ervoor een Epson en een HP die het een paar jaar deden.

In het bezit van een compressor? schoonspuiten werkt miss.

Of ermee naar een service center of er afscheid van nemen en een nieuwe aanschaffen?

Was al bang dat hij aan het overlijden was en zit nu te google’n welke voor mij de vervanger zou zijn van Canon die net zo goed alles print ( foto’s ) als mijn mg 7751 en het liefst met dezelfde cartridge’s, daar heb ik er nog zeer vele van.
Bedankt voor de snelle reactie👍

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan