Canon MP 40 serie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miriam2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
een maand terug zat het papier hier vast. Dit is opgelost
Sedertdien is er bij het afprinten over de gehele lengte een witte streep te zien (ong 1/2 cm breed).
De printer is via de computer volledig schoongemaakt .
Weet iemand wat daar de oorzaak van is en hoe kan ik dit oplossen ?
alvast dank

ik denk dat bij het verwijderen de printkop beschadigd is geraakt de mp 40 zegt mij niets als het de mp140 is kun je de printkop niet zomaar verwijderen. als je garantie nog hebt kun je hem nog laten reparen anders is een nieuwe goedkoper denk ik (canon heeft een jaar garantie maar kent ook een zg coulance regeling van een jaar extra dit beten=kend dus in feite 2 jaar garantie) Je zou ook nog even kunnen kijken onder het "print carrier"of je daar nog vreemde zaken ziet

ik denk dat bij het verwijderen de printkop beschadigd is geraakt de mp 40 zegt mij niets als het de mp140 is kun je de printkop niet zomaar verwijderen. als je garantie nog hebt kun je hem nog laten reparen anders is een nieuwe goedkoper denk ik (canon heeft een jaar garantie maar kent ook een zg coulance regeling van een jaar extra dit beten=kend dus in feite 2 jaar garantie) Je zou ook nog even kunnen kijken onder het "print carrier"of je daar nog vreemde zaken ziet
@Marcuzz bedankt. Ik denk dat ik hem toch maar binnenbreng. Hij is nog geen jaar oud.
groeten
Miriam

goed je kunt hem terug brengen naar de winkel waar je hem hebt gekocht zij zorgen er dan voor dat de printer bij canon komt en gerepareerd wordt (hoef je niet zelf de verzendkosten te betalen.) succes:thumb:

waar kan ik daar voor klikken ? op vraag is opgelost ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan