canon mp 600 ink level resetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan79

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
299
ik heb een canon mp 600.
nu is mijn patroon leeg en heb een compatible cardridge er in gedaan maar nu zegt ie dat de patroon nog steeds leeg is.
wie kan me er mee helpen of uitleggen hoe te resetten
 
5 seconden op de cancelknop van de printer drukken zodra de printer een waarschuwing geeft dat er met nagevulde patronen wordt doorgeprint. Let op: Canon is niet verantwoordelijk voor eventuele schade veroorzaakt door het printen met nagevulde inktpatronen. Weet dat je in het uiterste geval garantieclaims niet meer kunt doen met deze actie (eigen risico), want zodra je de inktmeters uitschakelt met de 5 seconden truck, weet de printer dat.

Andere oplossing: de inktstatus weergave (vinkje weghalen in menu) uitschakelen, zodat je ook geen waarschuwing krijgt.

Andere oplossingen om goedkoper te printen, zonder gefoefel met chip over te zetten met met weergave van de inktniveau :

-GEHA/Armor Tuning Kit (besparing tot 40 %), nadeel: je kunt enkel hun patronen dan gebruiken of alleen Canon, door elkaar gaat niet vanwege de speciale bracket, die originele patronen fysiek blokkeert.

-de patronen laten resetten zodat de ink levels weer hersteld worden (besparing inclusief navulling: tot 70 %), nadeel: je bent je patronen een kleine week kwijt (je moet ze opsturen).
 
Laatst bewerkt:
Resetten canon CLI-patronen

Ik heb een winkel gevonden in Roermond, waar ze de patronen doen vullen, maar wat nog belangrijker is, ook resetten.
Het is Bits de vulwinkel.
Ik weet niet waar je woont dus mail ik je het telefoonnummer maar.
Tel: 0475-331533.
Doe er je voordeel mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan