Canon MP500 blijft fout meldingen geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariner

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Ik had al eerder problemen met na gevulde ink tanks . Nu heb ik maar weer de nieuwe, originele canon tanks aangeschaft. Echter blijf nog steeds fout meldingen krijgen vanwege die tanks. Nl; Er is meer dan 1 tank met de zelfde kleur geïnstalleerd:confused:. (fout nr U071) of ik krijg de melding :Dat een inkttank niet herkent wordt.
Beide fouten slaan op de dikke zwarte inkttank. Als ik dan de klep open dan zie ik de bewuste tank rood knipperen, terwijl de andere tankjes gewoon rood branden.
Aan/uit zetten van printer helpt niet. Net zo min als de Reset knop een tijdje ingedrukt houden.
Wie kan mij helpen?
mariner:confused:

OK, bedankt.
Ga na het weekend met betreffende cartridge terug naar de winkel.
Hoop dat ie geruild kan worden. Kom er nog op terug hoe eea verloopt.
mariner:D

Pete 1,
nog ff dit,
het is de dikke zwarte inkttank die knippert bij openen klep. Moet die dan vervangen worden. Er wordt nl gesproken over een kleur inkttank op betrokken website.
mariner

Pete 1,
nog ff dit,
het is de dikke zwarte inkttank die knippert bij openen klep. Moet die dan vervangen worden. Er wordt nl gesproken over een kleur inkttank op betrokken website.
mariner

Er wordt hier wel gesproken over een kleur inkttank, maar het kan op elk willekeurige patroon slaan.

Probeer eens de contactjes van de chip met de gum van een potlood eens af te wrijven (nadien de rubberdeeltjes wegblazen) en steek de patroon eens terug (goed aanduwen). Dit kan soms wonderen doen.

Heb je nog de oude chips/patroontjes ? Ik kan ze anders voor je resetten naar vol, als je ze naar me opstuurt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan