Canon MP510 wordt niet gedetecteerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

snel0026

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2002
Op een pc met Windows XP lukt het niet om een Canon MP510 aan te sluiten.

De laatste driver voor XP opgehaald bij Canon en geinstalleerd. Als dan de printer wordt aangekoppeld en aangezet komt de melding dat de printer is gedecteerd en dat de installatie wordt voortgezet. Dat duurt een hele tijd en dan komt ineens de melding dat detectie is mislukt.

Wat ook wordt geprobeerd, niets lukt om die printer aan de praat te krijgen. Scannen (kopiëren) lukt wel.

Rara.......

Alvast bedankt.

het kan zijn dat je de drivers van internet moet halen.
omdat het meschien een oude printer is en dat er een nieuwe versie te downloaden is die het wel doen

en de beste wensen nog

vriendelijke groed marinisse

Eveneens nog de beste wensen.

Uiteraard heb ik, zoals ik al schreef, de laatste drivers bij Canon opgehaald en geïnstalleerd.

Dus daar ligt het probleem niet.

dan weet ik het ook niet!!

kan het gowoon niet zijn dat je printer stuk is
als je er garantie op heb moet je het ff terug stuuren
:o

Klinkt misschien stom, maar je kan het altijd proberen.. Alles deinstalleren, computer opnieuw opstarten en de drivers opnieuw installeren. Probeer dan de printer eens op een andere usb-aansluiting aan te sluiten. Ik heb dit zelf ook ooit gehad, ik gebruikte dan wel de drivers van de meegeleverde driver-cd, maar voor de rest hetzelfde verhaal. Voor mij werkte dit wel..

Laatst bewerkt:
Ik heb van Canon een antwoord gekregen en dat houdt in dat ik, zoals gast0169 al schreef, alles moet de-installeren en handmatig vele zaken moet verwijderen, dus ook de meegeleverde grafische programma's, het register moet doorzoeken op Canon en MP510 en dan een andere driver installeren.

Na morgen weet ik meer en hou jullie op de hoogte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan