Canon MP600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lollyftw

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2008
Hoi,

Ik heb een probleem met de MP600 all in one.
Als ik wil scannen geeft hij op een gegeven moment de volgende error:
"Er is geen communicatie met de scanner mogelijk.
De kabel is niet goed aangesloten of de scanner is uitgeschakeld. Controleer de status.
Het scannerstuurprogramma wordt gesloten."

Code: 2,155,0

Ik heb al geprobeerd de drivers er opnieuw op te zetten, en de stekker eruitgehaald en er weer ingedaan.
De overige "delen" van de printer werken wel, daar zijn geen problemen mee, alleen bij de scanner.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Mvg,

Canon Pixma IP-4200

Ik ben in het bezit van Canon Pixma IP-4200. Het moet mogelijk zijn om de binnenste diameter van de labelprinter in te stellen op min.17mm. Maar ik kan met geen mogelijkheid vinden waar ik dat moet instellen.

Kan iemand mij een tip geven???

bij voorbaat dank
Jan Laarman

Canon Mp 600

Hey Lollyftw,

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn MP600, cd opnieuw geinstalleerd, drivers gedownload. niks helpt. Ik krijg precies dezelfde meldingen als jij krijgt. Is jou probleem inmiddels opgelost? zo ja...Hoe?

Groetjes,
Max

Hoi max,

Inmiddels hebben wij de printer op een andere computer aangesloten, en wat blijkt:
op deze computer scant hij wel...

Hopelijk kun je hier iets mee...

Mvg,

Canon mp 600

Hey Lollyftw,

Ik heb zojuist een half uur met Canon gebeld. allerlei dingen nagecheckt, gedeinstalleerd, geinstalleerd, instellingen aangepast. En....hij doet het nog steeds niet. Weer gebeld met Canon(de helpdesk had alleen al vandaag 5 personen gehad met dezelfde klacht). Ze gaan het nu bespreken met de technische dienst, en nemen zsm contact met me op.

Groetjes,
Max

Is het al gelukt?

Ook ik heb problemen met het scannen bij de MP600. Hij heeft het altijd gedaan en zomaar ineens reageerd ie niet meer op de knoppen. De eerste keer kreeg ik ook een foutmelding, maar die geeft ie nu ook niet meer aan. Ik ben benieuwd of jullie al een oplossing voor het probleem hebben gevonden, ik hoor graag van jullie!!!

foutmelding heeft betrekking op de usb aansturing dit kan zijn de usb kabel (2.0 is nodig) of de chipset drivers van je moederbord moeten geupdate worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan