marianneke
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2001
Heb deze week de Canon MPC500F binnengekregen. Nieuwe pc arriveert later (andere levarancier).
Wil de Canon testen, mag binnen5 dagen omgeruild als er iets mee is.
Op Kieskeurig zag ik al bij de reviews dat er problemen mee kunnen zijn. Nou, bij mij dus ook.
Krijg de installatie NIET voor mekaar.
Wat heb ik gedaan:
* Oude Multipass C50 via conf scherm/software gedeinstalleerd. Zoeken op restbestanden + verw.
* MPC600F installeren lukt niet.
* Register: 2 sleutels Canon verwijderd.
* start, instellingen, printers: fax en printer verwijderd
Na elke handeling weer opnieuw opstarten, alle achtergrondprogs steeds uit behalve explorer en systray.
Gebruik W98se.
Bij begin elke installatie geeft ie de foutmelding dat er een oudere versie van Multipass is gevonden en deze dient eerst te worden gedeinstalleerd....
Graag spoedige tips, want ik heb alleen vandaag nog om hem te testen. Mocht er wat mee zijn kan ik hem dan nog omruilen. Anders is het 3 weken wachten.
Wil de Canon testen, mag binnen5 dagen omgeruild als er iets mee is.
Op Kieskeurig zag ik al bij de reviews dat er problemen mee kunnen zijn. Nou, bij mij dus ook.
Krijg de installatie NIET voor mekaar.
Wat heb ik gedaan:
* Oude Multipass C50 via conf scherm/software gedeinstalleerd. Zoeken op restbestanden + verw.
* Register: 2 sleutels Canon verwijderd.
* start, instellingen, printers: fax en printer verwijderd
Na elke handeling weer opnieuw opstarten, alle achtergrondprogs steeds uit behalve explorer en systray.
Gebruik W98se.
Bij begin elke installatie geeft ie de foutmelding dat er een oudere versie van Multipass is gevonden en deze dient eerst te worden gedeinstalleerd....
Graag spoedige tips, want ik heb alleen vandaag nog om hem te testen. Mocht er wat mee zijn kan ik hem dan nog omruilen. Anders is het 3 weken wachten.