Canon MX340

Status
Niet open voor verdere reacties.

deenphj

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Deze all in one wil ik gebruiken op een laptop met behulp van WiFi. Als ik de software wil installeren (vanaf cd of internet, maakt niet uit), dan krijg ik op een bepaald moment te zien, dat ik de all in one via de usb kabel moet aansluiten. Vervolgens krijg ik dan te zien, dat de printer gezocht wordt, hij wordt gevonden en dan komt het bericht: poort is niet aangemaakt, installatie van MP drivers is gestopt. Ik kan de poort niet aanmaken.
Wil ik dit doen via nieuwe poort aanmaken, dan wordt gevraagd naar een bestand, maar waar vind ik dat? Hoe heet dit?
Of is er een andere manier en wat doe ik fout? Wie kan helpen?

Ik vermoed dat je hier een optie bij de installatiesoftware hebt gemist.
Je wilt deze draadloos aan de gang helpen, niet via usb. De instalsoftware zou hier op een gegeven moment om moeten vragen.
Vermoed dat je op dit punt iets gemist hebt.
Of dat de printer niet vooraf op je netwerk is aangemeld. Dit is wat je als eerste zou moeten doen.

neen volgens mij heb ik dat niet gemist, want je krijgt eerst de vraag of je via usb of netwerk wilt werken. Dan geef ik netwerk aan, er wordt gevonden. Vervolgens wordt dan naar usb verwezen en dan krijg ik het bericht dat niet geïnstalleerd is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan