Canon PIXMA iP-4600

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hallo,

ik ben van plan om de Canon PIXMA iP-4600 te kopen maar nu is de vraag print hij ook met cartridges die geen chip hebben ? of moet ik dan de chip overbrengen?

mvg,eric osman

Ik snap de vraag niet helemaal? Ik heb sinds 3 maanden exact dezelfde printer en heb tot nu toe alleen Canon cartridges gebruikt, maar de diverse webwinkel aanbieders hebben ook hun huismerken. Bedoel je dat soort? Wat bedoel je met "chip"? De cartridges gooi ik weg als ze leeg zijn en ik plaats simpelweg de nieuwe.

Laatst bewerkt:
ja huismerk aleen NIET gechipte zijn goedkoper en nu was mijn vraag kan ik die ook gebruiken zonder de chip over te plaatsen ??

dus een cartridge zonder chip tog kunnen gebruiken zonder de chip over te plaatsen.

oja en is de printer fijn en waar hebt u hem gekocht?

Ik snap echt geen tierelier van het chipgedeelte in je verhaal. Als ik een niet Canon cartdridge koop, dan plaats ik die cartridge en daarna printen maar. Wat / waar / hoe speelt die chip een rol? Waar 'zit' die chip volgens jou?

Wat mijn tevredenheid betreft? Zéér tevreden. Ik ontdekte bij toeval 3 weken geleden dat het ding dubbelzijdig kan printen (wist ik niet eens).

Ik heb 'm online gekocht (goedkoopste webwinkel op dat moment, ik moet even zoeken in mijn oude mails).

Helaas, ik heb de mails van 4 mnd terug niet meer. Ik kan je wél helpen aan een adresje waar je de goedkoopste inkt kan bestellen : Klik
Er zit toch gauw een uurtje Googlen in dit adres. Als je een adresje weet waar de inkt voor de 4600 nog goedkopoer is hoor ik het graag.

Laatst bewerkt:
hallo pasja,

dat is onderandere ook mijn vraag of je ook wel wat hebt aan die chip.

want op 123inkt.nl verkopen ze gechipte en nog gechipte en de non ge-chipte zijn veel goedkoper :o

aangezien ik niet zo heel rijk ben :o

mvg,eric osman

Ik herhaal nogmaals dat ik geen tierelier begrijp van het chipverhaal. De printer heeft een bak waarin de twee zwarte en de kleuren cartridges zitten. Wanneer er één leeg is, trek je die eruit en vervang je die voor een nieuwe cartridge. Geen gedoe met een chip of zo, wat bedoel je precies met chip?

Oké, die zit dus kennelijk op élke nieuwe, dus heb je geen probleem.

Op de site die ik linkte zijn de inktcartridges sowieso goedkoper. Ik zou voor de webwinkel naar zolder moeten sjouwen, ik denk dat je er net zo handig aan doet het typenummer in Google in te voeren en vervolgens krijg je diverse prijsvergelijkingssites.Neem gewoon de goedkoopste.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan