Canon Pixma ip4000 papierinvoerlade dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

dielske

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2004
Ik heb een canon pixma ip4000
Als ik iets uit wil printen geeft hij aan dat de papierinvoerlade gesloten is.
En deze is dus echt open.
Kan wat bewegen met de lade of printer
En als ik dan geluk heb doet hij het weleens even.

Wat kan het zijn ?
Wat kan ik doen omdat te verhelpen ?

B.v.d.
John

Ik gok erop dat je sensor geblokkeerd is. Dus: De printer heeft een sensor die detecteert of je lade open of dicht staat. Mijn probleem is dat ik niet weet waar de sensor zit, of het een optische sensor is of eentje die werkt met een palletje. Ik wil wel even5 minuten zoeken of ik iets kan vinden, maar ik ben er vrij zeker van dat dat de reden is

Ik gok erop dat je sensor geblokkeerd is. Dus: De printer heeft een sensor die detecteert of je lade open of dicht staat. Mijn probleem is dat ik niet weet waar de sensor zit, of het een optische sensor is of eentje die werkt met een palletje. Ik wil wel even5 minuten zoeken of ik iets kan vinden, maar ik ben er vrij zeker van dat dat de reden is

Als hij dus oranje groen knippert omdat de lade gesloten zit.
Zit ik weleens aan dat palletje te trekken of duwen.
Helpt dan niets.
Denk wel dat het zoiets moet zijn.
Maar waar het zit.????
Of het op te lossen is ?

Ik weet niet of je handig bent, maar je zou alles eens uit elkaar kunnen halen en kijken of er stof in zit of iets.

Ik weet niet of je handig bent, maar je zou alles eens uit elkaar kunnen halen en kijken of er stof in zit of iets.

Ik ben best handig
Maar printer uit elkaar pfffff.
Printer zijn veel onderdelen die niet uit elkaar kunnen.
Als ik nou zou weten waar ongeveer te zoeken.

De 4000 heeft links een klemmetje waarmee de klep wordt vastgehouden. Kun je die eens losser proberen te porren?

De 4000 heeft links een klemmetje waarmee de klep wordt vastgehouden. Kun je die eens losser proberen te porren?

Bedankt
Zal ik ook eens proberen !
Denk niet dat het werkt.
Omdat als het groene lampje begint te knipperen daar aan begin te plukken rukken en trekken.
En dat hielp niet echt.
Maar ooit komt het verlossende antwoord.
:thumb:

canon pixma 4000 papierinvoerlade dicht

ik heb het zelfde probleem sinds 3 weken op mijn pixma 43oo
Maar ik ben er ook nog steeds niet uit ,knippert oranje daarna til ik de papier uitvoer op
en dan print hij verder of stopt weer.

Graag even een nieuwe vraag openen. Het is niet de bedoeling oude topics omhoog te halen.
Bij deze zet ik er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan