Canon PIXMA IP4300

Status
Niet open voor verdere reacties.

computeraar

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Hallo,

Heb op mijn desktop onder Windows 7 bovengenoemde printer bedraad geïnstalleerd en werkt naar behoren.
Verder bestaat mijn netwerkje uit een dekstop (bedraad) met Vista en een notebook (draadloos) ook met Vista.
Als ik op de Vista computers naar een nieuwe printer laat zoeken wordt de Canon probleemloos gevonden op de Windows 7 desktop.
Na enige tijd krijg ik echter de mededeling dat het juiste stuurprogramma niet gevonden is en wordt naar een een inf bestand gevraagd.
Heb alle inf bestanden op de installatie CD van de Canon uitgevoerd, helaas met de foutmelding blijft komen.

Wie kan mij verder helpen zodat ik de Canon ook vanaf de Vista computers kan printen?

Vr. gr.
Computeraar.

Hallo, ik heb dit probleem nu ook. Is hier ooit een oplossing voor gekomen.
grtjs vanjoop

Het is mij uiteindelijk wel gelukt.
Ik meen mij te herinneren de Canon printerdrivers ook op de Vista computers geinstalleerd te hebben en de printer vervolgens op de Windows 7 computer gedeeld te hebben.
Ben benieuwd naar het resultaat bij jou.

Heb de drivers gedownload en op de laptop met vista gezet. Bij het installeren blijft hij aangeven dat het niet de goede drivers zijn.

Wellicht was het installeren van de Vista drivers op het Windows 7 systeem bij mij de oplossing van het probleem.
Het is inmiddels meer dan een jaar geleden.........
Probeer dat nog eventjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan