Canon Pixma IP4500 print niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

burgwal3

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2009
Mijn Pixma IP4500 print niet meer. Dat wil zeggen: hij lijkt goed te printen, geeft geen foutmeldingen, maar papier komt er na elke printje volledig blank uit. Wat ik reeds ondernomen heb:
Reiniging en diepte reiniging (ook controle raster wordt niet geprint), stuur programma opnieuw geïnstalleerd, printen vanuit verschillende programma's. Ik heb niet altijd officiële canon inkt gebruikt, maar vraag me af of dit de reden is. Zojuist alle cartridges vervangen door originele Canon. Nog steeds blanke pagina's. Klaar voor reparatie, of zijn er nog suggesties?

Alvast dank.

Bastiaan

Printerkop vervangen.

Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn Canon Pixma iP5200R. Geel kwam niet meer op papier en ook het cyaan kwam niet egaal op papier. Pas nadat ik de printerkop had vervangen ging het weer goed.

De printerkop kun je eenvoudig omwisselen door het loshalen van de handel links op de printunit. Wel eerst alle cartridges eruit halen.

Volgens mij kan die printerkop niet worden vervangen. Hoogstens schoonmaken. Maar na het schoonmaken heeft hij kort weer goed geprint en nu weer hetzelfde probleem. Heb de kop nog niet een bak met water durven leggen, maar ga dat denk ik wel proberen.

Groet,
Bastiaan

Zonder resultaat. Alles schoongemaakt, doorgespoeld, maar geen streepje of stipje inkt op een vel papier als ik een hele zwarte, rode, blauwe of gele pagina afdruk. Printer overleden vermoedelijk. Tips zijn alsnog welkom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan