Canon pixma ip5200 en A4 in Cassette?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DanielBakker

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2006
Hi, misschien een beetje dom maar ik heb een vraag met betrekking tot de cassette (onderlade voor papier invoer) van de canon pixma ip5200.
Het lukt me niet om A4-papier hier in te doen omdat het niet lijkt te passen.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt?

Alvast bedankt.

reactie

Zitten er geen verstelbare ribben in? Misschien staat die onderla op formaat?

Hi er zitten wel ribben in maar als ik die op A4 instel dan past het nog steeds niet

reactie

Als je kan wachten tot morgen:
Helpdesk:
0900-20 22 915 (€ 0,13 p/m)

Ik lees:
The iP5200 has two paper paths; a top-mounted auto sheet loader and an internal cassette in the bottom. Both the upper and lower paper trays can support up to 150 sheets of letter-size plain paper as well as 4x6" photo paper, 5x7" photo paper, letter-size photo paper and #10 envelopes.
http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/canon_ip5200.html

en
http://209.85.129.104/search?q=cach...ons&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1&client=firefox-a

voor de maten "letter" en A4

Komen niet overeen, wel globaal.
Dus boveninvoer zal geen probleem zijn,
doch onderin kan wel
letter (216 mm × 279 mm) maar geen
A4 (210 × 297 mm)

In de cassette zit een rib die verschoven kan worden met als maten LTR en A4, dus het lijkt mij dat A4 formaat er wel in zou moeten passen. Het past ook wel in de breedte maar niet in de lengte en daar zit het probleem. Iig bedankt voor het opzoeken van de maten.

Als er letter EN A4 staat moet het kunnen.

Maar.... moet je het papier niet onder en soort klem zetten.
Bij mijn oude canon copier moest dat ook.
Papier in de cassette leggen en doordrukken.

Wat staat erover in de handleiding?

In de handleiding staat: U kunt het papier ook in de cassette laden. Zie gebruikershandleiding online. Dan kijk ik daar en dan staat er alleen dat je dan op het knopje moet drukken dat het papier uit de cassette wordt gebruikt.
Volgens mij zit er ook geen klem op de cassette zo ver ik het kan zien. Ik vind het zo raar dat het papier niet lijkt te passen. Ongeveer de helft ervan hangt eroverheen, maar er is dus wel een schuif die A4 aangeeft.

Aan de voorzijde ( het gedeelte wat uit de printer steekt) van de papierlade zit aan de linkerkant een instelknop voor de papier grootte, aan de rechterkant een knopje. Als je dit indrukt kan je de papierlade uit elkaar schuiven en past een A4 prima in de lade.

B

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan