Brainstorm
Verenigingslid
- Lid geworden
- 11 jun 2008
Beste lezer, wie kan mij adquaat helpen met onderstaand probleem.
Na gebruik van orginele Canon-patronen heb ik deze een tijdlang bijgevuld.
Hierna patronen van 1-2-3 gebruikt; chipje overgeplaatst.
Deze later weer bijgevuld; dit is bij deze patronen lastiger als bij de originele, lekt gauw.
Ik krijg steeds de melding dat ik de patronen welke niet knipperen moet vervangen; dit heb ik al 1x gedaan maar de lampjes blijven uit. Blijkbaar waren een aantal patronen al te ver leeg.
Op een gegeven moment ook de melding dat de printerkop op vervangingsstand stond.
Deze er maar uitgehaald, netjes schoon gemaakt en herplaatst.
Nu nog steeds de melding dat ik patronen waarvan de lampjes niet branden moet vervangen.
Reset van zo'n 5 seconden werkt. niet; ook niet na meerdere malen.
Printer ook al opnieuw geïnstalleerd.
Hoe kunnen we de printer om de tuin leiden?
Oh wie, oh wie kan mij nu nog helpen alvorens ik morgen een nieuwe moet aanschaffen.
Na gebruik van orginele Canon-patronen heb ik deze een tijdlang bijgevuld.
Hierna patronen van 1-2-3 gebruikt; chipje overgeplaatst.
Deze later weer bijgevuld; dit is bij deze patronen lastiger als bij de originele, lekt gauw.
Ik krijg steeds de melding dat ik de patronen welke niet knipperen moet vervangen; dit heb ik al 1x gedaan maar de lampjes blijven uit. Blijkbaar waren een aantal patronen al te ver leeg.
Op een gegeven moment ook de melding dat de printerkop op vervangingsstand stond.
Deze er maar uitgehaald, netjes schoon gemaakt en herplaatst.
Nu nog steeds de melding dat ik patronen waarvan de lampjes niet branden moet vervangen.
Reset van zo'n 5 seconden werkt. niet; ook niet na meerdere malen.
Printer ook al opnieuw geïnstalleerd.
Hoe kunnen we de printer om de tuin leiden?
Oh wie, oh wie kan mij nu nog helpen alvorens ik morgen een nieuwe moet aanschaffen.
Laatst bewerkt: