Canon PIXMA MG5250 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wout93

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Halo,

Ik heb onlangs mij een nieuwe all in one aangeschaft. (Canon PIXMA MG5250)
Ik heb volledig de handleiding gevolgd volgens vista 32 bit.
Nu na het instellen wou ik meteen even een test doen of alles wel degelijk werkte.
Scannen en Kopiëren werkte prima.
Maar het afdrukken van word documenten, pdf's, ... gaat niet draadloos! (Wifi)
Het apparaat geeft opeens een fout..PRINTER REAGEERT NIET! (zie foto)

107443.jpg

Hoe los ik op dat ik wel draadloos alles kan afdrukken?

Ik heb alle handleidingen afgezocht maar niets dat werkt!:(
Iemand die raad weet aub??

Of iemand die me kan uitleggen hoe ik men printer via een netwerk beschikbaar stel voor 2 laptops?

Extra:
Pc: Acer Aspire 6920G (Laptop)
Besturingssysteem: Vista 32 bit
Netwerk: WIFI

Alvast bedankt!:thumb:

Laatst bewerkt:
opties!!!

je kunt bij de mycom winkel gwn een speciaal apperaatje koopen voor 34 euro die sluit je aan op je printer nu moet je het apperaatje aansluiten op je router daarna maak je verbinding met de router via de laptop als het goed is krijg je nu ga je naar configuratie scherm van je pc (let op dit moet je bij alle pc's in huis doen wil je een draadloos printernetwerk hebben) en ga naar netwerk centrum hier staat nu je router klik erop en er staat ook op dat er een printer is op aangesloten nu kun je de printer toevoegen bij je standaard printer nu kun je zorgeloos draadloos printen

K'hoop dat je er wat aan hebt !!!

je kunt bij de mycom winkel gwn een speciaal apperaatje koopen voor 34 euro die sluit je aan op je printer nu moet je het apperaatje aansluiten op je router daarna maak je verbinding met de router via de laptop als het goed is krijg je nu ga je naar configuratie scherm van je pc (let op dit moet je bij alle pc's in huis doen wil je een draadloos printernetwerk hebben) en ga naar netwerk centrum hier staat nu je router klik erop en er staat ook op dat er een printer is op aangesloten nu kun je de printer toevoegen bij je standaard printer nu kun je zorgeloos draadloos printen

K'hoop dat je er wat aan hebt !!!

Men printer staat er tussen maar helaas blijft die een foutmelding geven bij het afdrukken. Het rare van de zaak na 50min ongeveer drukte die toch een document af. maar nu doet die niets meer. :(

Enige andere oplossingen?

Alvast bedankt!

Misschien een rare vraag, maar staat de printer aan als je draadloos wilt printen ?
Deze printer schakelt zichzelf namelijk niet automatisch aan als je via het netwerk een printopdracht verstuurt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan