Canon Pixma MP190 (Toevoegen aan e-mail)

Status
Niet open voor verdere reacties.

SlisheR

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Hallo, ik heb hier een probleem met mijn printer, en kom d'r al een tijdje niet uit...
Vroeger kon ik gewoon via de Solution Menu -> Eenmaal klikken menu een foto scannen en die automatisch toevoegen aan de e-mail client Windows Live Mail. Sinds ik de pc heb geformatteerd doet hij dat niet meer, maar alleen met Windows Mail (standaard Windows e-mail client) en MIcrosoft Outlook. Ik kan WLM ook handmatig toevoegen maar na het scannen opent hij de programma gewoon zonder de foto toe te voegen...

Wie weet of denkt te weten dat hij/zij hier een oplossing voor is?
In voorbaat dank, Slisher.

kun je aangeven met welk programma precies is dit mpnavigator of rechtstreeks vanuit een foto print programma?

kun je aangeven met welk programma precies is dit mpnavigator of rechtstreeks vanuit een foto print programma?

Via Solution Menu -> Eenmaal klikken -> Toevoegen aan e-mail optie.
Ik bedank u voor uw reactie btw :)

Gr, Slisher.

Ik hoop dat dit niet te ingweikkeld word maar toevoegen via outlook express en dan de volgende stappen doorlopen

Servergegevens hotmail.com/live.nl

Our POP service requires that you use Secure Sockets Layer (SSL) with the POP and SMTP connection and use SMTP authentication. This is to ensure that your email address and password are not subject to tampering. The settings are the following:

POP: pop3.live.com (port 995)
SMTP: smtp.live.com (port 25)
Note: make sure you check the box that indicates that your outgoing server requires authentication (in most mail clients this is not checked by default).
Username: your full email address
Password: your Windows Live ID password
Helaas hebben wij deze gegevens (nog) niet kunnen controleren! U kunt het proberen. Het is mogelijk dat u bij SMTP uw eigen SMTP server van de provider in moet vullen. Dan moet u de optie your outgoing server requires authentication uitschakelen!

Dat toevoegen van POP3 en SMTP weet ik wel, maar ik dacht dat je met een Live adres daar moet voor betalen (voor een pop3 en smtp server)...

Ik hoop dat dit niet te ingweikkeld word maar toevoegen via outlook express en dan de volgende stappen doorlopen

Servergegevens hotmail.com/live.nl

Our POP service requires that you use Secure Sockets Layer (SSL) with the POP and SMTP connection and use SMTP authentication. This is to ensure that your email address and password are not subject to tampering. The settings are the following:

POP: pop3.live.com (port 995)
SMTP: smtp.live.com (port 25)
Note: make sure you check the box that indicates that your outgoing server requires authentication (in most mail clients this is not checked by default).
Username: your full email address
Password: your Windows Live ID password
Helaas hebben wij deze gegevens (nog) niet kunnen controleren! U kunt het proberen. Het is mogelijk dat u bij SMTP uw eigen SMTP server van de provider in moet vullen. Dan moet u de optie your outgoing server requires authentication uitschakelen!

NVM, het werkte :)
Hartelijk bedankt, duurde wel even voordat ik de correcte instellingen had gevonden, nog wat nieuws geleerd vandaag!

Met vriendelijke groeten, Slisher.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan