Stonebridge
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 sep 2004
- Berichten
- 21
Een krommetenentrekker met mijn Canon Pixma MP630 aan het meemaken. Funcioneerde onder Vista prima, echter nu onder Win7 het probleem bij het scannen (andere functies zoals b.v. printen doen het nog wel uitstekend) dat de melding komt dat MP Navigator EX (de Canon scansoftware) niet meer werkt. Acties tot nu die in deze situatie nog tot geen ene verandering hebben geleid:
- de allernieuwste drivers en Canon software (alle zeer WIN7 compatible volgens Canon) gedownload en geïnstalleerd
- zelfs alles wat van Canon aanwezig was op de PC verwijderd volgens de aangewezen weg en daarna alles weer geherinstalleerd
- de helpdesk van Canon gemaild en gebeld: inmiddels ligt mijn probleem bij hun "2e echelon" wat dat ook moge zijn. Heb wel het vermoeden dat hier de supernerds werkzaam zijn
Misschien heeft iemand anders nog een briljante ingeving mij van dit scanprobleem af te helpen?
- de allernieuwste drivers en Canon software (alle zeer WIN7 compatible volgens Canon) gedownload en geïnstalleerd
- zelfs alles wat van Canon aanwezig was op de PC verwijderd volgens de aangewezen weg en daarna alles weer geherinstalleerd
- de helpdesk van Canon gemaild en gebeld: inmiddels ligt mijn probleem bij hun "2e echelon" wat dat ook moge zijn. Heb wel het vermoeden dat hier de supernerds werkzaam zijn
Misschien heeft iemand anders nog een briljante ingeving mij van dit scanprobleem af te helpen?