Canon powershot A510

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb wat problemen met deze camera. Als ik probeer de foto's terug te zetten op de camera, dan lukt dat met geen mogelijkheid.

Vanuit verkenner, kan ik wel een foto op mijn harde schijf kopieren, maar als ik dan de camera selecteer kan ik met geen mogelijkheid kiezen voor plakken. Ik kan ook geen foto's slepen vanaf mijn harde schijf naar de camera. Ik dacht dat dat altijd mogelijk moest zijn.

Ook vanuit het bijbehorende proggie (zoombrowser) kan ik ze niet exporteren terug naar mijn camera.

Is dit een instelling in de camera? Of is dit gewoon niet mogelijk?

Kán beveiligd zijn hoor..

Hoe doe je het nu? Ga je naar je camera in verkenner, of ga je naar het verwisselbare schijfje?

In verkenner zie ik de powershot staan. Als ik daar op klik, krijg ik alle foto's in beeld.
Ik kan ze daarmee wel van het kaartje naar de computer kopieren, maar niet andersom.
Op het kaartje zit geen knopje waarmee het beveiligd kan zijn tegen schrijven. Moet dat dan in de camera ingesteld zijn?

Hoi,

Waarschijnlijk zit er een beveiliging op de camera zelf tegen het schrijven naar de camera. Heb je het al geprobeerd om het geheugenkaartje in een aparte geheugenkaart lezer te doen en dan te kopieren en te plakken.

Groetjes, Dj Viper

Nou.. ik ben er achter.. Ik heb een andere canon camera geprobeerd op een andere pc. En precies hetzelfde. Ik kan niet naar de Canoncamera kopieren in verkenner. Haal ik het kaartje er uit, dan kan ik kopieren wat ik wil. Dus een kaartlezer gaat de oplossing worden.

Laatst bewerkt:
DaanM zei:
Nou.. ik ben er achter.. Ik heb een andere canon camera geprobeerd op een andere pc. En precies hetzelfde. Ik kan niet naar de Canoncamera kopieren in verkenner. Haal ik het kaartje er uit, dan kan ik kopieren wat ik wil. Dus een kaartlezer gaat de oplossing worden.

Dan houdt de camera hem tegen denk ik.

Kaartlezers heb je tegenwoordig al voor één á twee tientjes :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan