Canon printer instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Beste,

ik heb eergister net een nieuwe printer gekocht, een canon pixma MX340
nu heb ik deze op mijn computer kunnen installeren via usb ingang, dit allemaal zonder problemen
maar nu wil ik m ook draadloos zetten op een andere computer, maar nu geeft hij dit aan. dus dat hij niet gevonden kan worden, toch heb ik alles goed aangesloten en de printer staat aan

zelf denk ik dat het een kwestie is van een of andere netwerktoegang instellen of dergelijke maar ik hoop dat jullie hier meer verstand van hebben,

edit:
Heeft die printer wel een ip nummer toegewezen?

Laatst bewerkt:
daar vraag je me wat, ik denk het niet, hier werd in de installatie nergens om gevraagd en zou zelf ook niet weten dat dat zou moeten, dus ik denk van niet,

kijk even bij Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Apparaten en printers en klik bovenin op nieuwe printer toevoegen... dan gaat ie zoeken, vindt ie dan wat?

Als ik het plaatje nog eens bekijk moet je een netwerkkabel aansluiten en dan eerst zo installeren.

kijk even bij Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Apparaten en printers en klik bovenin op nieuwe printer toevoegen... dan gaat ie zoeken, vindt ie dan wat?

hier ga ik zo even naar zoeken, computer is nu eventjes bezet, ik zal hier zo wat over zeggen

@maikel9, ja maar dit kan volgens mij niet, ik zal het even proberen uit te leggen, ik heb 2 computers en op 1 [deze] heb ik m direct aangesloten via usb, deze computer loopt via LAN kabelverbinding naar de router en die andere computer loopt ook naar de router, maar deze is op 6 meter afstand, dus ik denk niet dat ik daar ook een draad aan moet leggen en zo naar de printer,

hopelijk is dit genoeg informatie?

ja maar hier krijg ik dan dit en wat ik dan verder moet doen zou ik niet weten,

het is gelukt, vraag me niet precies hoe, ik heb het even getest en even zitten klooien en toen heb ik m hier als delen met andere computer en nu doet hij het ook,

hardstikke bedankt voor jullie hulp!!!!!
mede door jullie heb ik het gevonden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan