Canon S400 wil niet gedetecteerd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommy2k

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2002
Na ernstige stabiliteitsproblemen onder XP zijn we toch maar weer teruggestapt naar windows 2k. Probleem is nu echter dat mijn geliefde Canon S400 met geen mogelijkheid te detecteren valt. Windows 2000 ziet hem gewoon als 'USB device' met zoon iritant vraagtekentje in het icoontje dattie niet weet wat het is en de officiele canon drivers vinden hem ook al niet. En dat terwijl die onder XP wel gewoon perfect werkte. IK heb al vanalles geprobeerd zoals het apparaat verwijderen en dan de drivers te laten zoeken naar de printer maar dat mocht niet baten, hij maakt er steeds weer een 'USB Device' van. Nja, heeft er misschien iemand un oplossing?

Maak je gebruik van de drivers van de CD-rom? Info. Scroll door naar de FAQs.

Groetjes,
Bennie

Lost niet echt iets op. Nee ik gebruik gwoon de drivers van de canon site. Windows ziet geen printer, dat detectie ding van de driver ziet geen printer :S. Ik weet het ook niet meer :S.

Het is toch een USB-printer? Installeer je eerst de drivers en sluit je dan pas de printer aan? USB is ook enabled in de BIOS?

Groetjes,
Bennie

USB werkt want 1,5 uur geleden stond er nog XP op en heb ik een hoesje geprint. Tis alleen dat windows XP van mijn mooie printer een 'USB device' maakt als ik um inplug. Ik krijg ook niet de kans op op te geven met wat voor apparaat hij te maken heeft ofzow :s, heel vreemd. Onder linux doet hij het trouwus ook nog gwoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan