Canonprinter 5250 -Programma Creative Park

• Onderwerp starter Onderwerp starter Doro
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Doro

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2009
Mijn Canonprinter 5250 heeft bij Canon Webservice het programma Creative Park.
Hier moet je allerlei leuke creatieve mogelijkheden kunnen downloaden. Ik kom wel in het programma maar het downloaden lukt bij mij niet. Er komt ook geen berichtje. Vreemd genoeg werkt het downloaden bij Premium Park wel.
Canon zegt dat het aan de mijn computer ligt. Ik heb bij het installeren Google Crome ingesteld, ook dat kan niet de reden zijn volgens Canon.
Ik heb Adobe Reader, Adobe Flash Player, ik heb de beveiliging op normaal gezet. Niets helpt.
Wie weet de oplossing?
Doro

Bertus,
Ik heb even de firewall uitgezet, helpt niet. Ik heb bij Programmas toevoegen Solution Menu Ex ingevuld, helpt niet.
Je kunt ook poorten toevoegen maar daar weet ik niets van. Kan ik nog iets anders proberen?
Doro

Ik heb de vraag verplaatst uit overige software, aangezien de kans groter is dat er hier iemand de oplossing weet :)

Canonprinter 5250 - Programma Creative Park

Helaas is mijn probleem nog steeds niet opgelost.
Zijn er meer mensen die het programma niet kunnen gebruiken?

Doro

Gelukkig, mijn probleem is opgelost. Een vriend heeft mijn standaard browser verandert in Firefox. Ik had Google Crome. Toen werkte Creative Park wel. Volgens Canon moest het programma met alle browsers werken, bij mij dus niet, kan aan de leeftijd van de computer liggen. Misschien heeft iemand hier nog iets aan.

Groetjes

Jutta

Bedankt voor de aanvullende info :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan