Ik wilde voor het eerst in 2 weken mijn scanner gebruiken, geeft mijn PC (XP) aan: Nieuwe hardware gevonden. In apparaatbeheer een vraagteken en GEEN STUURPROGRAMMA GEÏNSTALLEERD. Opnieuw installeeren van de driver via de Wizard en de CDRom lukt niet. Nieuwe driver van Canon.nl: lukt ook niet. Andere USB-kabel idem, andere USBpoort idem. Andere PC(laptop), waar ie altijd op aangesloten was, idem
(Het enige dat ik heb gedaan de laatste tijd, is een USBHub verwijderd die niet nodig was maar ik weet niet meer of de Kabel van de scanner daarin zat, zo ja dan is hij er natuurlijk uit overgezet direct in de USBpoort van de PC).
De driver is een .exe met een selfextractor, hij zet de bestanden in Windows-Temp. Is dat goed?
Wie helpt me uit de nood?
(Het enige dat ik heb gedaan de laatste tijd, is een USBHub verwijderd die niet nodig was maar ik weet niet meer of de Kabel van de scanner daarin zat, zo ja dan is hij er natuurlijk uit overgezet direct in de USBpoort van de PC).
De driver is een .exe met een selfextractor, hij zet de bestanden in Windows-Temp. Is dat goed?
Wie helpt me uit de nood?