can't open Install.inf

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.f.sommer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Wanneer ik van de leer en doe cd nummer1/2009 een woordenboek wil downloaden dan krijg ik de mededeling Can't open install.inf.Ik heb geprobeerd via Google maar dat mij geen cent wijzer Ook HCC weet er geen raad mee want mijn vraag werd niet beantwoord Wie is de allesweter???????
EEN computergroet Sommmer

Blijkbaar wordt er een bestand gemist.

Bestand opnieuw downloaden al geprobeerd?

Maar volgens mij zit dit in een verkeerd topic, en hoort dit bij software?

Dit is juist de moeilijkheid waar kan ik dit bestand vinden Zie Google hoeveel referenties die toont welke is nu bruikbaar voor mijn geval Sommer

Ik heb nog een aantal pogingen gedaan maar gen succes Wie is de pientere persoon?????Sommmer

uitvoeren
cmd
typ (let op de spaties)

C:\> rundll32 syssetup,SetupInfObjectInstallAction DefaultInstall 128 .\<file>.inf

enter

Geachte Mik Zjegger bedankt voor uw snelle reactie Ik ben niet zeker of alles voor mij duidelijk is rundll of is het rundii setuplnf of is het setupinf dan file is dit weer een nieuwe regel zo ook met .inf Ik ben maar een kleine computeraan
Gegroet Sommer

Ja 't is wat verwarrend,dat komt om dat de kleine letter L (l) er hetzelfde uitziet als de hoofdletter i (I) maar 't wordt wel degelijk zo geschreven als er staat.

Ja 't is wat verwarrend,dat komt om dat de kleine letter L (l) er hetzelfde uitziet als de hoofdletter i (I) maar 't wordt wel degelijk zo geschreven als er staat.
Geachte Zjegger om zeker te zijn het volgende
C:\rundl32 sysstetup,SetupInfObjectInstallActionDEfault 128 enter

C:\file enter

C:\inf enter
Klopt dit? Dan ga ik het proberen

Gegroet Sommer

Normaal staat in de console al:
C:\Documents and Settings\jouw accountnaam>
dan doe je 't volgende erachter invullen:

rundll32 syssetup,SetupInfObjectInstallAction DefaultInstall 128 .\bestandsnaam.inf

Het rode gedeelte in deze regel dien je te vervangen door de naam v.h. inf bestand.

Laatst bewerkt:
Het wil niet!!! Ik kreeg als reactie de volgende mededeling
Er is een fout opgetreden in setup Deze vermelding ontbreekt in setup
Setupinfobjectinstallaction
Ik begrijp er nu niets meer van !!!!! Is misschien de boosdoener de komma????? Ik ben een onschuldig iemand op het gebied van Windows Ik dank u voor al uw moeite en wacht in spanning uw reactie af
Een computergroet Sommer

Kun je me 's precies zeggen waar je dat hebt gedownload (link) dan kan ik dat zelf 's bekijken en evt uitproberen,dan kan ik je wellicht beter helpen.

Geachte inwoner van Maastricht Ik heb
C:\documemten and settings\sommer toegepast
Zegt u dat wat?????
Een computergroet Sommer

Can,t open Install.exe

Hier ben ik weer Ik probeer van een CD dat o.a.bezet is met programma,s een programma te downloaden De naam van de CD isLeer En Doe van de beginnerscub van HCC Echter bij mijn vraag hoe te handelen viel een doodse stilte Wel kan de andere programma,s downloaden echter niet Woordenboeken Onmiddellijk dat ik Woordenboeken aantikt krijg ik de kreet
Ben u nu wijzer geworden???
Een computergroet Sommer

Onderstaande tekst vond ik op de website http://www.hccbg.nl/index.html ,lijkt mij dé oplossing voor jouw probleem,laat ff weten of 't gelukt is! :thumb:

Installeren Woordenboeken
Op de Leer & Doe cd nummer 1/2009 werkt het installeren van de woordenboeken via het cd menu niet.
De woordenboeken kunt u als volgt installeren:

- Open de cd met de Verkenner zodat je de inhoudsopgave ziet ( dus geen gebruik maken van autorun )
- Ga naar de map Woordenboeken en open deze ( gewoon dubbelklikken )
- Dubbelklik op b.v de map Duits, deze gaat dan open en je ziet een aantal bestanden.
- Zoek naar Install.exe, het ikoontje ziet er uit als een diskette.
- Dubbelklikken, overal ja en amen op zeggen en even later is de installatie klaar.
Maar werken doet het dan nog niet.

Ga naar de installatiemap, waarschijnlijk c:\woordenboek.
- Openen door dubbelklikken en je ziet een paar mappen plus een aantal bestanden.
- Zoek de map Taal, daar staan twee bestanden Duits_Nederlands en Nederlands_Duits.
- Klik met de rechtermuisknop op de eerste van de twee , en klik vervolgens onderaan het scherm op Eigenschappen.
- Haal het vinkje weg bij Alleen lezen , klik op OK en herhaal dit voor bestand nummer twee.
Beide bestanden hebben nu geen vinkje bij Alleen lezen

In c:\woordenboek even zoeken naar wb.exe, dubbelklikken en zie, het werkt nog ook.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan