Canyon draadloze muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

StijnW1998

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2012
Beste helpmij.nl - gebruikers,

Ik heb al een tijd een muis met draad van Microsoft, doet het allemaal prima. Echter is het toch een extra draadje op je bureau.
Ik wil eigenlijk geen geld uitgeven aan een nieuwe (draadloze) muis omdat deze het nog goed doet, maar ik kwam nu een aantrekkelijke aanbieding tegen van de, jawel jawel, Blokker.

http://www.blokker.nl/webapp/wcs/st...logId=10004&categoryId=10552&productId=129089

8 euro voor een draadloze muis is natuurlijk niet veel, en met mijn gezond verstand kan ik ook wel bedenken dat het echt geen supergoede muis zal zijn, maar dat is ook niet nodig, ik wil gewoon graag een draadloze muis hebben zodat ik dat draadje minder heb, wat de hele tijd verstrikt raakt met de draden van mijn speakers+subwoofer. Ik heb een paar vragen voor mensen die wel verstand hebben van dit soort dingen.

1. Zou dit een goede muis zijn (ik zit er eigenlijk alleen maar mee op internet en doe er dingen voor school mee, ik game verder niet op mijn laptop)
2. Zou ik (als computernoob) deze muis kunnen aansluiten, is dit ingewikkeld of gewoon een kwestie van ontvanger in je USB poort, muis aan en gaan?
3. Hoe lang gaat de batterij van een gemiddelde draadloze muis mee?

Ik zou het erg fijn vinden als iemand mijn antwoord zou kunnen geven op 1 (of het liefst meerdere) van deze vragen!

Groeten,
Stijn

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

1 hij zal wat jij er mee wilt wel voldoen
2 De zender in de usb en de batterijen in de muis en eventueel drivers installeren maar meestal wordt hij wel herkend
3 hier weliswaar een logitech een half tot driekwart jaar dus laat het een half jaar zijn.

Ha Modag,

Ten eerste, heel erg bedankt voor je reactie!
Hieruit is echter wel weer een vraag voortgekomen:

Mochten er drivers geïnstalleerd moeten worden, waar moet je die drivers dan vandaan halen?

Groet,
Stijn

Hoi,

Neem aan dat er een cd-rom bij zit maar ik ben er voor 99% zeker van dat win 7 hem wel pakt tenminste als je win 7 draait;)

Ja, ik draai Windows 7.
Als ik hem heb en hij pakt hem toch niet, kan ik het altijd nog even vragen hier ;)

Bete mensen hier,

Ik heb de muis inmiddels aangeschaft en bevalt tot nu toe supergoed!

Modag, bedankt voor het deskundige advies, en het installeren is allemaal goed gelukt!

Stijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan