canyon webcam werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Ik heb een canyon webcam wcam21, maar hij werkt van geen kanten
allemaal uitroeptekens in de apparaatbeheer.
Ook al drivers van de site gehaald (zijn de zelfde) werken niet. Volgens internet moest ik de laatste directX op de comp zetten. Had ook geen resultaat.
Wat kan ik nog meer doen om de webcam aan de loop te krijgen.

Erik

De uitroeptekens verwijderen in apparaatbeheer en opnieuw opstarten werk ook niet?

is ook geprobeerd. Ik heb de firma canyon ook al gemailt maar daar verwacht ik niet veel van.

Erik

Een andere usb-poort proberen?
Desnoods even testen op een andere pc?
Voor de rest heb ik geen opties meer.
Anders de camera omruilen voor en werkend exemplaar of (sorry dat ik het zeg) meer gerenommeerd merk.

Ze hebben al bij de winkel aangegeven dat ze niet wilden ruilen. Het zal wel aan de PC liggen. zeiden ze.
Dit krijg ik als melding "Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)"
We hebben 128 mb geheugen en het ding heeft 32mb nodig. Ook de processor is voldoende.
Ik weet het ook niet meer.

Erik

heb je eerst de software en daarna pas de camera aangesloten?
of eerst de camera aangesloten en daarna de software.

Officieel moet je nl eerst de software doen en daarna de hardware aansluiten.

Ik heb precies volgens het boekje gewerkt dus eerst de software daarna aansluiten. Er zaten ook 4 drivers bij. Ik heb ze allemaal een keer geprobeerd.We hebben intussen die computer al wel 100x gestart. Maar het resultaat blijft..0 . Ook heb ik de firma zelf gemaild maar die laten ook niets van zich horen.:confused:

We hebben de webcam alsnog kunnen ruilen. kijken of we met deze meer geluk hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan