capaciteit vergroten met acronis werkt niet:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
zoals je kunt zien probeer ik de partitie mijn documenten te vergroten, helaas lukt dit neit, want hij zegt dat er geen unallocated place is, terwijl je ook rechtsbovenaan het scherm kunt zien dat er wel unnalocated space is(die ik juist heb gecreeerd door een deel van de windows partitie af te nemen)
 

Bijlagen

  • acronis.jpg
    acronis.jpg
    64,1 KB · Weergaven: 24
Leuk prog, is het gratis?
====

Probeer eerst eens opnieuw op te starten nadat je de andere space unallocated hebt gemaakt. Zo is de actie al echt gebeurd.
Is het nu wel mogelijk?

Het gaat om één fysieke disk neem ik aan?
 
ja, 1 fysieke disk en de demo is gratis, maar de volle versie heb ik gedownload via bearsharelite:p. maar met de demo ben je niet veel:confused: je kan wel wat experimenteren, maar eenmaal je het programma afsluit en apply settings wil doen zegtie dat je de voledige versie moet kopen:p, zal nu ff heropstarten
 
het is gelukt, ik moest op de partitie waarvan ik de space vandaan heb gehaald de unallocated space after naar 0 brengen, zo kon ik bij de andere partitie de vrije ruimte doen stijgen:)
 
Geplaatst door skelle
het is gelukt, ik moest op de partitie waarvan ik de space vandaan heb gehaald de unallocated space after naar 0 brengen, zo kon ik bij de andere partitie de vrije ruimte doen stijgen:)

Toppie :thumb:.


Zet je de vraag even op opgelost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan