CAPS lock reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

willie76

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2010
Hallo iedereen,

Ik heb een "gek" probleem bij de hand:

Op het toetsenbord van mn laptop (Toshiba Satellite L350, windows 7) werkt mn caps lock niet meer. Op internet vindt ik wel veel sites om caps lock uit te schakelen, maar bij mij is dus just het tegenovergestelde aan de hand: Ik kan caps lock niet meer inschakelen.

Op het moment dat ik de laptop opstart, kan ik de caps lock toets wel activeren (lampje brandt ook), maar zodra het welkom-scherm van windows verschijnt gata het lampje dan uit en kan ik de toets in windows ook niet meer inschakelen.
Ik heb het idee dat er iets in t register niet klopt maar das ook maar een vermoeden....

Iemand een idee wat het kan zijn en hoe ik dit op kan lossen ???

Alvast bedankt

Wilfred

Hallo iedereen,

Ik heb een "gek" probleem bij de hand:

Op het toetsenbord van mn laptop (Toshiba Satellite L350, windows 7) werkt mn caps lock niet meer. Op internet vindt ik wel veel sites om caps lock uit te schakelen, maar bij mij is dus just het tegenovergestelde aan de hand: Ik kan caps lock niet meer inschakelen.

Op het moment dat ik de laptop opstart, kan ik de caps lock toets wel activeren (lampje brandt ook), maar zodra het welkom-scherm van windows verschijnt gata het lampje dan uit en kan ik de toets in windows ook niet meer inschakelen.
Ik heb het idee dat er iets in t register niet klopt maar das ook maar een vermoeden....

Iemand een idee wat het kan zijn en hoe ik dit op kan lossen ???

Alvast bedankt

Wilfred
Hey ,

Ik beschik over een Logitech toetsenbord waarbij ik kan kiezen om via SetPoint de Caps Lock uit te schakelen , zodat ik deze niet meer kan gebruiken.

Mogelijk bezit je laptop ook software waarmee je de instellingen van je toetsenbord kan veranderen. Ik heb zelf geen ervaring met Toshiba, ik kan je dus enkel aanraden om eens rond te kijken binnen de Toshiba-software zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan