Capslock on / off op dell UIT

Status
Niet open voor verdere reacties.

turps

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Hey iedereen,
Ik krijg op mijn dell inspiron laptop elke keer een berichtje rechtsonder als ik mijn caps-lock toets indruk. Als ik bijvoorbeeld battlefield speel en ik druk caps-lock om het commando scherm te openen, switcht mijn beeld naar mijn bureaublad vanwege dat irritante schermpje. :confused:
Weet iemand hoe ik dit weg haal, want het is heel erg irritant...
Ook als ik trouwens iets aan het schrijven ben en ik wil een stukje in HOOFDLETTERS kan ik nadat ik caps-lock indruk weer op de tekst drukken... :(

Alvast bedankt :thumb:

Via google vond ik dat het process "quickset.exe" deze pop up veroorzaakt. Probeer dit process eens te beindigen en test het dan nog eens

Via google vond ik dat het process "quickset.exe" deze pop up veroorzaakt. Probeer dit process eens te beindigen en test het dan nog eens
WACHT, HET PROBLEEM IS NU WEL OPGELOST, SAMEN MET EEN NIEUW PROBLEEM. NU WERKEN ME FN TOETSEN NIET MEER GOED! HOE KRIJG IK QUIKSET WEER TRUG???

Ik krijg nu nog wel de tekst te zien, maar daar heb ik geen moeite mee. Heel erg bedankt :thumb:

Laatst bewerkt:

Bedankt, maar quikset verwijderen brengt ook veel problemen met zich mee... :confused:
Bovendien komt hij weer automatisch terug als je je pc opstart...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan