Caption(s) wijzigen van vaste vbKnoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobBlok

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2016
Beste mensen

Wie weet er een oplossing om de tekst van de knoppen in een MsgBox te wijzigen?
Als ik een MsgBox gebruik en de optie vbYesNo + vbQuestion gebruik dan wil ik graag dat de vaste teksten 'Yes' / 'Ja' en'No'/ 'Nee' door mij worden gewijzigd.
Code:
Antwoord = MsgBox("Wilt u deze aanpassingen op het blad 'Tijdwensen docenten' overschrijven met de waarden uit de bestanden ? " & vbCrLf & vbCrLf & _
                            "[COLOR="#FF0000"]'Ja' = Overschrijven[/COLOR]" & vbCrLf & vbCrLf & _
                            "'[COLOR="#FF0000"]Nee' = Aanvullen[/COLOR]" & vbCrLf & vbCrLf, vbYesNo + vbQuestion, "Bijwerken tabblad Tijdwensen docenten met nieuwe GPU016 Tijdselementen Untis")

Iemand een oplossing hoe ik de gemarkeerde teksten als caption in de knopppen kan krijgen hetgeen voor een gebruiker duidelijkere vraagstelling wordt?

B.v.d

Rob

OK bedankt, vreemd eigenlijk omdat de Caption wel een attribuut is
Hopelijk komt er nog iemand die dit ooit heeft aangepakt en anders is het jammer:evil:

Zo'n MessageBox kan je met een userform en knoppen ook zelf maken en heb je qua captions alle vrijheid.

Daar heb je gelijk in Ed en dat is geen enkele moeite, ik vroeg me af of je de caption juist kon wijzigen in die ingebouwde standaardfunctie van Msgbox.
In elk geval bedankt voor het meedenken;)

Dan schaar ik me achter de korte doch duidelijke reactie van snb :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan