Carbon komt vast te zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartek0811

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
Ok ik heb dus ongeveer jaar geleden Nfs:Carbon voor de PS2 gekocht en tijdens vakantie ben ik achter gekomen dat versie op PC X360 en PS3 veel mooier waren dan op de Xbox en de PS2 dus ben ik maar Carbon voor de pc gaan downloaden. Alles mooi gedownload en geinstalleerd , gepatcht. Spel start mooi op graphics op max, helemaal perfect maar dan op een onverwacht moment komt het spel gewoon vast te zitten. er is dan geen geluid meer beeld zit vast , toetsenbord en muis reageren niet.

hier zijn mij pc specs :
Sempron +3000 1.8Ghz
768 Ram
Radeon X800 GTO 256Mb ( 383 met geheugen op mobo , ja hij telt het ook mee )
en ik draai Vista Ultimate 32 bit

Heb mijn pc met Windows Game Adviser getest en dit is uitslag

carbonproblemvh4.jpg

Zou het hier aan liggen? Alleen omdat ik te weinig ram heb ?
Ik heb hier wel 2 x 512 liggen maar als ik 2 in doe dan krijg ik in bootscreen van vista blue screen :confused:

Je komt wat geheugen te kort en een Sempron processor is het "B-merk" van AMD. Met andere woorden het is de uitgeklede versie van AMD. Deze zijn niet zo krachtig. Carbon is toch een game die aardig wat van je pc vraagt. Daarbij vraagt Vista ook nogal wat. 1GB is toch wel het minimum om Vista lekker te laten werken.

hmm ik heb er 2x 512 ingedaan , geen blue screen :) maar dan deed ik het spel aan en toen weer het zelfde.
Daarna drivers voor video en daarna pc helemaal ( echt helemaal , 1 uur me bezig geweest ) schoongemaakt, al stof weg. Coolers in goede plekken gezet voor goede intake en outtake en toen spel nog 1 keer aangezet en nog steeds het zelfde.:mad:
Ik snap het echt niet meer. Alles ziet er zo mooi uit , het stottert helemaal niet en dan komt het gewoon vast te zitten.

Dus nou denk ik dat het miss aan het spel ligt. :confused:

Miss omdat ik het gepatcht heb naar 1.2 :confused::confused:

1. je hebt de game gedownload, daar kan een fout in zitten.

2. heb je de moederbord drivers(chipset) geinstalleerd?

3. DirectX geupdate?

ja game is gedownload. ( doet wel op andere pc )

chipset drivers zijn uptodate

directx = 10 ( zegt vista :eek: )
denk dat het directx 9.0c is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan