CardExpert Geforce 2 Pro 64 MB

Status
Niet open voor verdere reacties.

The J-Man

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jun 2001
Ik heb een CardExpert Geforce 2 Pro 64 MB. En ik heb een aantal vreemde problemen:

1. Soms is het beeld grijs tijdens het opstarten van de computer. Ik zie altijd een rood en een groen logotje maar die zijn opeens grijs. Het logo-scherm van Windows 98 en Drive Image 2002 is gewoon gekleurd maar daarna is alles weer grijs. Windows XP start wel gekleurd op.

2. Tijdens het opstarten zie je een aantal DOS-achtige schermen. Soms wordt het beeld niet goed weergegeven. Letters op verkeerde plekken , sommige letters hebben een groen blokje en nog meer kleine foutjes.

Ik denk dat mijn videokaart kapot gaat , wat denken jullie?

Hoi,

Ik zou, voor je hem bij het grof vuil gooit, de nieuwste drivers voor je grafische kaart een downen en installen.

Grtzzz.

Dat is nou juist het probleem. Die drivers werken in Windows maar niet tijdens het opstarten. Windows is dan nog niet eens geladen....

Dus de problemen doen zich alleen voor tijdens de opstart?

Ik zie dat je een AMD processor hebt.
Misschien de nieuwste 4in1 drivers eens installeren?

Grtzzz.

Maar de problemen beginnen als de computer opstart , NIET Windows opstart! Ik heb die problemen ook als ik met een opstartdiskette werk.

Ik ken wel drivers installeren maar het heeft weinig zin.
Want die worden pas gebruikt als Windows wordt opgestart.

Ik heb het wel geprobeerd hoor.

:(

Heb je al gekeken of de koeler niet te stoffig is? Misschien wordt hij te warm en produceert hij daardoor fouten.

Zit de kaart goed in het slot? Zou wel apart zijn omdat de kaart het wel goed doet in windows. Maar het ligt er soms wel aan.

Ja hij zit goed in het slot , ik heb 'm er nooit uitgehaald.

Ik ga 'm wel ff afstoffen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan