Cardreader doet erg raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrstupid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Hoi,

ik heb een paar dagen geleden een memory stick pro duo gekocht via internet, van 1 GB. ik had eerst 512, want die was niet genoeg voor mijn muziek op m'n telefoon.

de 512 deed het altijd erg goed (sandisk), ook als ik um in de cardreader (met adapter uiteraard) deed. ik kon gwn altijd heel makkelijk bestanden erop zetten, en verwijderen.

Nu ik de 1 GB (sony highspeed) wil gebruiken, doet die heel erg raar. bestanden verwijderen gaat prima. maar bestanden erop zetten gaat neit goed. elke keer als ik bestanden erop zet, dan gaat hij even goed, en even later dan valt hij uit. windows geeft dan een foutmelding : " XXXXX.mp3 mislukt. Het apparaat is niet klaar ". Hij valt telkens uit dus

ik heb geprobeerd het te doen met een andere adapter, maar dat lukt niet. ik probeerde het op de computer van mijn zusje, en dat werkte prima, met beide adapters. dus aan de adapter zal het wel niet liggen, maar aan mijn computer (ohja, de cardreader is trouwens ingebouwd).

maar dan snap ik niet waarom de cardreader van mijn computer de 512 wel pakt, en de 1 gb niet, terwijl er niks mankeert aan het kaartje en de adapters. het zal zeker weten aan mijn cardreader liggen, maar ik zou het niet weten hoe ik dit moet oplossen.

ik heb Windows XP (home) en een Acer Aspire e500

alvast bedankt!!

grz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan