Cardreader doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Belinda S

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
In mijn computer met XP Home +Sp2 en alle updates zit een vast ingebouwde cardreader en tevens zit in hetzelfde kastje een USB aansluiting.
Sinds kort werken de sleuven voor kaartjes niet meer, een stick in de usb gestoken werkt nog wel.
De laatste keer heb ik een kaartje verwijderd middels hardware veilig verwijderen en dat werkte toen goed maar nu gebeurt er niets als ik een kaartje in een van de sleuven steek.
In Systeem-Apparaatbeheer staat onder USB controllers en dan bij USB apparaat voor massaopslag een geel rondje met uitroepteken.
Als ik daar op klik en kies voor eigenschappen dan komt de melding onder tabblad Algemeen de tekst: Windows kan dit apparaat niet gebruiken omdat het is voorbereid om veilig te worden verwijderd maar het apparaat is nog niet van de computer verwijderd (Code 47)
Verwijder dit apparaat eerst van de computer en sluit het vervolgens opnieuw op de computer aan.
Op dit moment zit er geen kaartje in de sleuf en ook als ik dit wel doe en daarna weer verwijder gebeurt er niets.
Ook via probleem oplossen kom ik er niet uit.
Op welke manier kan ik de cardreader weer bruikbaar maken?
Bij voorbaat dank voor hulp in deze.
Belinda

Probeer eens het betreffende stuurprogramma te installeren, voor het item waar het uitroeptekentje bij staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan