cardreader doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

M 3

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
Berichten
178
ik hen een pc van aldi met ingebouwde cardreader,ik heb een memorystick pro 256 mb van sandisk,en als ik die in pc doet dan krijg ik te lezen:G:\is niet toegankelijk,kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat.terwijl die het in andere pc met ingebouwde cardreader het wel doet,dus lig niet aan memorystick.al een paar keer software van cardreader geinstalleerd,maar nog steeds zelfde foutmelding.
 
open je computer en reseat the kabel van je card reader aan beide kanten, kant van het appraat en kant van het moederbord, vergeet ook niet even de stroom toevoer los en vast te doen. daarna start je je computer weer op en kijk je wat dan het resultaat is. check ook even of je memorystick en je card reader wel hetzelfde ondersteunen. als dit alles niet lukt kan je eventueel nog proberen de card reader in je andere computer te zetten om uit te sluiten dat het niet het moederbord is van je aldi computer.

ik denk zelf met de info die je nu hebt gegeven dat het best eens zo zou kunnen zijn dat je card reader zijn beste tijd heeft gehad.
 
Verstandiger is hem eerst op te starten zonder de kabels van de cardreader dan weer afsluiten en dan kabels weer aansluiten en opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan